Erg last van duizeligheid

Dat kan dat de vorige keer je bloeddruk goed was. Bloeddruk zijn momentopnames. Ik heb dit met mijn zwangerschap ook erg gehad. Hee eeg duizelig en ook flauwgevallen. Bloedtesten alles was goed. Alleen lage bloeddruk. Maar ip het einde van mijn zwangerschap werd er de hele tijd een perfecte bloeddruk gemeten, maar had ik ook nog mijn momenten van duizeligheid. Dus wrs dat die momenten mijn bloeddruk weer laag was. Ik zou gwn de verloskundige even bellen. Dan weet je het zeker!
Ik denk we dat je al iets gehoord zou hebben als de bloedtesten niet goed zijn. Als de bloedtesten goed zijn, hoor je er verder niks over nl.
Succes ermee!!

Hoi. 
Hier hetzelfde, maar dan nog niet flauwvallen. Ben morgen 31 weken en heb het al vanaf een week of 8. It comes and goes. Mijn bloeddruk is ook erg laag. Woensdag nog 86/56. Mijn normale bloeddruk is keurig 120/80, ook aan t begin van de zwangerschap. Deze wordt echter steeds lager. Heb nu ook standaard een zak zoete drop in mn tas. Hoe gek ook, in zoete drop zit meer zout en in zoute drop.
Ik moet nog 2,5 week werken en dan heb ik gelukkig verlof. Ik heb een lichamelijk redelijk zwaar beroep la orthodontie assistente. Heb mijn collega's ingeseind dat ik hier erg veel last van heb, dus die houden mij wel een beetje in de gaten. 
Ook kan het idd ee lage bloedsuiker zijn bij jou. Eet wat en kijk of het beter wordt als je at hebt gegeten en doe dat als je je duizeligheid voelt opkomen. Alleen dan kun je dat uitsluiten.
Succes!
Liefs, Maaike 

Terug
Bovenaan