erg lichte streepje

Hey,

Die testen heb ik ook altijd gehad bij mijn twee zoontjes.. lekker goedkoop en erg gevoelig voor Hcg, laat snel zien of je zwanger bent! Maar als al je testen een heel dun lijntje vertonen mag je er wel van uit gaan dat het gewoon raak is hoor! Als je de test na 5 minuten maar niet meer afleest (doe ik wel altijd hahahaah.. en dan word hij ineens positief) maagoed, als hij binnen die 5 min al positief aangeeft is het gewoon positief. Maandag zou ik als ik jou was nog een keer een echte clear blue test kopen, dan weet je het helemaal zeker... en deze blijven volgensmij ook wat mooier als je de testen wilt bewaren. Ik wens je alvast heel veel geluk toe... hoop dat het echt zo is!

Liefs mammma!

ik ben er nu erg onzeker over. Ik hoop zo dat het zo is, maar afwachten dus..

positief is positief hoor! Een licht streepje betekent dat je hcg in je urine hebt, dus ben je zwanger. de test zal vanzelf duidelijker worden als alles gaat zoals het moet.... dus test een keer met ochtendurine over een paar dagen en je zult zien...

Hoi hoi.. nou ik ben vanmiddag ongesteld geworden hoor! Ik ben dit niet gewend, 3 dagen na mijn verwachte menstruatie dag, maar het is zo. Ik wens je in ieder geval heel veel geluk toe, ik hoop voor je dat het raak is.. succes met testen!!

Groetjes mammma

bij mij geen tekenen van een menstruatie. Ik heb wel erg zere borsten, moodswings, vermoeidheid, hoofdpijn, en afscheiding. We zijn nu 3 mnd bezig, ik had verwacht dat het nog veel langer zou duren. Ik heb het even nagekeken en als het echt zo is, dan ben ik 1 sept. uitgereken. Spannend!!!

nou het zou leuk zijn als je nu al zwanger zou zijn. Ik ben alweer 7 maand bezig nou en dat is lang hoor:S Je laat het wel even weten he als de test duidelijker wordt:D dus definitief zwanger bent hihi. leuk hoor.

heb vandaga nog even 1 gedaan, en het controle venster deed niks, en het testvlak gaf weer een licht streepje aan. Heel erg vaag. Ik doe morgen nog 1 en anders ga ik even naar de huisarts

Hoi Minkemuurtje,
Grote kans dat je voor een keer een grotere cyclus hebt. Heb ik ook al een paar keer gehad, niet grappig hoor, kost je veel te veel testen. :) Langste cyclus bij mij was 40 dagen. En je voelt van alles in je lichaam, maar je lichaam is gewoon een spelletje met je aan het spelen. Heel frustrerend. Wij zijn nu 8 maand bezig, achja iedere maand is voor iedereen te veel. Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! Misschien heb jij al wel geluk!!
Liefs Vissen

Terug
Bovenaan