Erg moe, misselijk en soms echt ziek + afgevallen in plaats van aangekomen??

Ha allemaal.

Gelukkig heb ik bijna geen last van misselijkheid. Mijn gewicht is gelijk blijven staan. Maar ik merk wel dat ik vaak helemaal geen honger heb. Normaal gesproken kon ik best wel goed eten, kreeg best een pizza op, maar nu is me een halve vaak al te veel.
En moe!! Het liefst zou ik iedere middag een paar uur het bed in kruipen, maar ja, dat gaat zo moeilijk als je full time werkt.
Hoe gaat jullie hier mee om? Hebben jullie het trouwens al verteld, ouders / vrienden en werk?

groetjes (11wkn)

Hallo allemaal,

ik ben 13 weken zwanger en al 7 weken erg misselijk en heb veel overgegeven. Het wordt iets beter (in plaats van de hele dag hoef ik alleen nog 's morgens over te geven). Dus ik heb hoop dat het vanaf nu beter gaat!

Volgens mij kan afvallen in de eerste drie maanden niet zoveel kwaad. Je moet alleen zorgen dat je voldoende vocht binnen krijgt, anders droog je uit. Dan moet je opgenomen worden in het zkh! Kun je beter niet doen.

Succes iedereen en hopelijk gaat het zieke gevoel bij iedereen snel over!

Hallo allemaal,
Afgelopen vrijdag was ik 14 weken zwanger en ik had het helemaal gehad met die misselijkheid en het (regelmatig) overgeven en de hele dag een vieze smaak in je mond en tegen de misselijkheid in eten.
Ik ben toen naar de huisarts gegaan en heb Emesafene gekregen.
Als een geschenk uit de hemel werkt het bij mij. Al 2 dagen nu nergens last van, voel me goed, niet misselijk, zelfs de vieze smaak is weg. Doordat ik nu niet meer misselijk ben heb ik ook veel meer energie, komt goed uit, want we zijn met een flinke verbouwing bezig.
Dus voor alle misselijke mama's in worden, emesafene is het proberen waard, ik heb spijt dat ik er niet eerder om gegaan ben.
Groetjes

Terug
Bovenaan