Erg moe nog steeds..

<p>Hai allemaal,  Ik ben nu 13+5 dagen en ik blijf heel erg moe. Het liefst lig ik de hele dag op bed of op de bank. Ik heb tijdelijk even geen werk dus de mogelijkheid om overal neer te ploffen is er. Ookal doet dit mijn nachtritme niet veel goeds. Hoe is dat bij jullie? Ook zo erg moe continu?  Liefs Zoë</p>

Bij mij werd het met 16 weken beter. Dus hou nog even vol??. Probeer overdag niet langer dan 20 minuten te slapen. Nog vermoeid? Maak een wandelingetje en je zult je anders voelen.?
Mijn verloskundige gaf aan dat de hormonen er voor zorgen dat we een ander nachtritme krijgen. Op die manier kunnen we straks voor de kleine zorgen. 
Succes!

Hai Marrita. Oh ok dat is wel een mooie verklaring om te horen van de VK. Ja want dan ben ik net wakker en dan denk ik. Yes wat energie! en 2 uur later voelt mijn hoofd, ogen en lijf zwaar. Dus een wandeling maken. Ok dat ga ik uitproberen. Ik moet sowieso wat meer gaan bewegen dus komt goed uit als je je er beter door gaat voelen. Dankjewel voor de reactie! Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? Veel liefs Zoë

Ik was ook ontzettend moe. Ik heb er maar gewoon aan toegegeven. Ik sliep ook 's nachts als een blok. Wandelen hielp bij mij niet. We hebben een hond, dus ik moest naar buiten. Door de bekkeninstabiliteit was dat nooit heel lang. Succes! 

Ik heb het ook... nu 14+3 En al die apps zeggen: hoera tweede trimester, je hebt weer meer energie. Nou, nog niet ? hoor. Vriendin zei dat het bij har met 15 weken beter werd. Waren je bloeduitslagen goed? Ik slik nu extra b12 bij, magnesium kan helpen bij slapen. 

Frustrerend he, ik voel me deze week pas wat meer energiek en ben nu al 17 weken.. Ik was met 14/15 weken op vakantie en moest echt middag dutjes doen dus je bent echt niet de enige die er wat langer over doet. Probeer inderdaad elke dag wat te bewegen en daarnaast  goed uit te rusten. Succes!

Bij mij werd alles pas na 18 weken enigszins normaal, zowel de moeheid als de extreme misselijkheid. Oftewel: al die standaard praatjes over het eerste vs tweede trimester gaat helaas niet voor iedereen op! Geef er aan toe, alleen ik lees dat je helaas thuis zit zonder werk en dat zal niet meewerken (ik ben altijd al extreem moe geweest als ik tijdelijk zonder baan thuis zat of lange vakantie had ofzo). Makkelijk gezegd, maar probeer toch een ritme in je dag te krijgen, en plan vooral een middagdutje in!!

Terug
Bovenaan