Erg moe nog steeds..

Ik ben chronisch vermoeid en het werd bij mij in het tweede trimester echt beter! Heb zelfs de trap kunnen schilderen en deed elke dag wel iets qua klussen of schoonmaken in het huis. Ik gaf echt toe aan de vermoeidheid, want het was echt k*t. Werk al sinds mn 8e week niet meer ivm bekkenpijn dus kon er ook makkelijk aan toegeven. 
Zit nu bijna in het derde trimester en heb vandaag weer zo’n dag dat ik weer kapot moe ben. 
Ik sliep veel overdag, maar op een gegeven moment niet meer, want ik sliep ‘s nachts moeilijker. Voor mijn zwangerschap kon ik overdag makkelijk slapen en ‘s nachts ook. 
Verder heb ik niet veel tips, maar ga er wel vanuit dat het beter gaat worden, en maak daar ook gebruik van. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te plannen in het tweede trimester (weekendje weg, babyparks aflopen ofzo). Lekker doen wat je wilt want je hebt misschien wel kans dat je vermoeidheid het derde trimester wel weer toe neemt. 
Succes!!????

Ik zit op bijna 17w en ben ook nog steeds erg moe. Wel iets minder dan in het begin maar t liefst lig ik elke dag rond 20uur lekker op bed. GTST kijken wat vriendlief toch niet kijkt haha. 
Als ik vrij heb blijf ik soms wel tot 11 of 12 in bed... en als op werkdagen om 7 uur de wekker gaat, heb ik erg veel moeite om op te staan.. terwijl de dag zelf dan wel weer meevalt.. tot ongeveer na het avondeten en dan ben ik kapot ?

Hier 14+3. Ik ben ook erg moe. Wel ietsje minder dan paar weken terug. Met vlagen ook nog last van zuur en misselijk. Ik krijg hier van die berichtjes van websites/apps:
Yes 2de trimester, je voelt je nu een stuk beter meer energie volle bos haar.
 Ik zie dan z'on Pam je haar danst mama met roze blosjes voor me die energie voor 10 heeft. Dan denk ik: wanneer dan?! Uhm.... niet dus. Hopelijk stijgende lijn voor ons allemaal. 
Grtjs nvn

Hai hai wat een fijne berichtjes! 
Dus zoals ik veel lees komt het vaak voor ook in het 2e trimester. Afwachten dus of de vermoeidheid minder wordt. Ik vind het ook ramp. Het belemmert wel, dat wel. Laten we inderdaad hopen op een stijgende lijn qua energie want nu aan shoppen van de eerste spullen moet ik nu nog niet aan denken. Ik bedoel dan de stad in, online kijken gaat dan wel:) 
oh lepeltjelepeltje de bloeduitslagen waren goed, had hierover meteen een berichtje gezet op dat andere lijntje. Heel blij ermee! 
Nu net weer in slaap gevallen voor een paar uur. Nu weer wakker. Dat gaat me weer een nachtje worden maar ja. Fijne nacht alvast! 
Liefs Zoë

Oh en erg bedankt voor de goede adviezen! Ik hoop voor mezelf zo een beetje mijn weg erin te kunnen vinden. Knuffel! 

Vandaag ben ik 13.6 week, we zijn dus op dezelfde dag uitgerekend ;-)
ik ben overdag futloos, als ik op de bank ga liggen kom ik er niet meer vanaf. Maar dat is meer lui dan moe en nergens zin in hebben :p
ik werk op de KDV met volle groepen 2,5 dag en dat gaat prima, maar ‘s avonds dan slaap ik elke avond op de bank tussen 20:00/21u... wakker blijven is echt geen optie, super irritant want een film kijken lukt al niet eens. Mijn man probeert me soms wel eens wakker te maken, maar slaap dan zo diep al. Dat hij  er echt moeite voor moet doen.
en ik heb niks door... soms kijk ik een super leuk programma of een film en uit eindelijk zie ik de aftiteling en besef ik me dat ik dus weer eens heb geslapen. 
Overdag niet te moe om te slapen, kan slecht overdag slapen. En doordat ik vroeg slaap ben ik elke ochtend 5:30/6u wakker.. heel fijn haha! Ook als ik eens later slaap dan is 6u ook mijn nieuwe ritme! :p
mijn lichaam bereid me alvast voor dat ik over paar maand zowiezo niet meer zal kunnen uitslapen ;-)
Ik las ook dat na 13 week de vermoeidheid af neemt, ik zit er met smart op de wachten dat ik ‘s avonds weer eens gezellig film kan kijken.
maarja ben nooit misselijk geweest, nooit overgegeven, moe zijn is mijn symptoom en die neem ik dan maar gewoon voor lief! :p

Herkenbaar... ik was tot een week of 15 extreem moe en dat was echt aan me te zien..en toen ging ik ook nog op vakantie roadtrippen door Italië en dacht echt van straks ben ik heel de vakantie echt kapot maar na een weekje kwam mijn engerie weer langzaam terug..  dus probeer inderdaad wel een beetje bezig te blijven of een rondje te lopen maar ook je rust te pakken...

vandaag 35weken zwanger en vermoeidheid begint weer terug te komen.. maar goed dat is wel logisch veel wakker in de nacht hihi

Terug
Bovenaan