<p>hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 34 weken zwanger van een zoontje! ?? Ik zit alleen in een enorme dip. </p><p>Voordat ik zwanger was was ik erg slank van mezelf. Ik woog 57 kilo en ben 1,60 lang. Nu ik zwanger ben, ben ik 22 kilo aangekomen! Ik krijg dagelijks opmerkingen van vrienden/collega's/kennisen dat ze mij niet meer herkennen, dat ik zoveel ben aangekomen, of de baby niet in mijn gezicht groeit etc.. of dat ik geen 3ling krijg. In het begin vondt ik het nog niet zo erg, maar nu begin ik er heel moe van te raken en erg onzeker. Ik herken mezelf ook niet meer als ik in de spiegel kijk. Mijn gezicht is zo dik geworden! En ook mijn schouders en nek enzo. Mijn buik is ook flink, terwijl de baby gewoon goed op schema groeit. </p><p>Vroeger kon ik eten wat ik wou zonder dat ik aankwam. Ik eet nu ook niks geks eigenlijk. Ik merk wel dat ik nu makkelijk twee borden kan eten.</p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap en moet nog veel leren! Ben erg benieuwd of dit herkenbaar is bij andere moeders. En gaan die kilo's er wel weer vanaf? Gaan mensen mij weer als de oude zien? Ik ben altijd dun geweest en zo kent iedereen mij ook. En als ze mij nu zien willen ze een foto van mij maken, of ze blijven me aanstaren. Hoor ook veel mensen zeggen dat het lijkt alsof ze met een ander persoon praten. </p><p>Ik wordt niet bepaald zelfverzekerd en blij van dit soort opmerkingen en raak echt in een dip zo. Het lijkt wel erger te worden. </p><p>Ik hoop dat er dames zijn die mij tips kunnen geven, of dames zijn die dit soort dingen ook meegemaakt hebben en hoe ze ermee om zijn gegaan.</p>