Erg onzeker van test!

Vandaag heb ik getest met een vroege test van Predictor (mijn NOD is zondag of maandag) en ik had een heel erg licht streepje, zo licht dat je hem amper zag. Mijn man was er gelukkig bij en hij heeft het ook gezien. Hij zei natuurlijk een lichte streep is zwanger, maar ik ben bang dat we ons het verbeeld hebben omdat we het zo graag willen. Volgende week nog maar een keer testen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb ook niet echt last van kwaaltjes, alleen een raar gevoel in mijn buik. Wel heb ik het gevoel zwanger te zijn.
Liefs, Anne

Hoi Evidaan, licht streepje is zwanger!! zeggen ze. Ik zou als ik jou was maandag nog een keer testen. Je hcg wordt ieder 2-3 dagen meer! Dus misschien dan wel dikke streep!
Succes en sterkte met wachten.

Karin

Hoi Karin,
Bedankt voor je reactie!
Wachten op je NOD is erg, maar dit vind ik toch ook wel erg vervelend: is het nu wel of niet?!
Gelukkig weten we volgende week meer.

hoi anne, is zeker spannend, ik hoop het zo voor je dat het raak is, ik hoop dat morgen je nod uitblijft en dat je maandag een dikke streep krijgt, streepje is een streepje maar als het heel licht is dat je het amper ziet kan het zeker zijn dat je het verbeeld maar dat hoop ik niet voor jullie, ik had vorige maand ook gedacht dat ik het verkeerd zag( digitale nog al liefst) maar me man had het ook gezien, waarom ik twijfde was meer omdat ik dinsdag avond getest had woensdag gebeld naar de verloskundige en vrijdag avond afspraak met moeders voor moeders, maar vrijdag avond was die negatief bij moeders voor moeders en zaterdag ochtend ook vandaar dat ik twijfelde maar ene kant gelukkig toch goed gezien en bleek dus een jammer genoeg met 8 weken ( vertelde de verloskundige) miskraam, terwijl ik helemaal geen symptomen had,

ik hoop zo voor jullie dat het raak is .

Heel veel s6 en duim voor je

liefs mama van sharon

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reactie.
Heb vanochtend weer een test gedaan maar deze keer van Kruidvat. Ik ben er alleen niet geruster van geworden.
Bij deze test moet je een kruisje krijgen wanneer je zwanger bent (ik geloof dat hij hetzelfde is as van clearblue) en alleen een horizontale streep als je niet zwanger bent. Die horizontale blauwe streep staat al voor gedrukt.
Ikke vanochtend met ochtend urine die test gedaan, waarna je na 2 minuten af mag lezen, staat er boven die blauwe streep, op de plek waar de verticale streep moet komen (wanneer je zwanger bent) 4 blauwe punten in de vorm van een vierkantje. Dus wat dat dan is?????
Ik maar gebeld met de advieslijn die in de bijsluiter staat, zegt die vrouw dat de test waarschijnlijk niet goed is ondanks dat de houdbaarheid ergens in 2011 is. Als je zwanger bent reageerd dat verticale lijntje op je hcg hormonen, zij dacht dat dat lijntje op een of andere manier gewoon niet goed gereageerd heeft. Zij adviseerde me terug te gaan naar de winkel en een nieuwe te eisen, maar "dacht" wel dat is zwanger zo zijn, omdat ze immers reageerde.
Ikke terug naar de kruidvat hadden ze die dubbele test niet meer, alleen nog enkele, maar die zijn in verhouding veel duurder en omdat ik er graag een op voorraad heb, heb ik nu maar de digitale genomen van Clearblue.
Natuurlijk thuis meteen een test gedaan, maar die zegt "NIET ZWANGER"!
Ik weet het nu echt even niet meer.
Probeer het over een paar dagen denk ik nog maar een keer met ochtend urine.
Liefs, Anne

Hoi Mama van Sharon,
Je hebt net ook op mijn andere berichtje gereageerd.
Hoe voel jij je?
Heb je inmiddels alweer een mestruatie gehad? Zodat jullie weer voor een nieuwe kans kunnen gaan of willen jullie liever nog even wachten?
Sterkte!
Liefs, Anne

Terug
Bovenaan