Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reactie.
Heb vanochtend weer een test gedaan maar deze keer van Kruidvat. Ik ben er alleen niet geruster van geworden.
Bij deze test moet je een kruisje krijgen wanneer je zwanger bent (ik geloof dat hij hetzelfde is as van clearblue) en alleen een horizontale streep als je niet zwanger bent. Die horizontale blauwe streep staat al voor gedrukt.
Ikke vanochtend met ochtend urine die test gedaan, waarna je na 2 minuten af mag lezen, staat er boven die blauwe streep, op de plek waar de verticale streep moet komen (wanneer je zwanger bent) 4 blauwe punten in de vorm van een vierkantje. Dus wat dat dan is?????
Ik maar gebeld met de advieslijn die in de bijsluiter staat, zegt die vrouw dat de test waarschijnlijk niet goed is ondanks dat de houdbaarheid ergens in 2011 is. Als je zwanger bent reageerd dat verticale lijntje op je hcg hormonen, zij dacht dat dat lijntje op een of andere manier gewoon niet goed gereageerd heeft. Zij adviseerde me terug te gaan naar de winkel en een nieuwe te eisen, maar "dacht" wel dat is zwanger zo zijn, omdat ze immers reageerde.
Ikke terug naar de kruidvat hadden ze die dubbele test niet meer, alleen nog enkele, maar die zijn in verhouding veel duurder en omdat ik er graag een op voorraad heb, heb ik nu maar de digitale genomen van Clearblue.
Natuurlijk thuis meteen een test gedaan, maar die zegt "NIET ZWANGER"!
Ik weet het nu echt even niet meer.
Probeer het over een paar dagen denk ik nog maar een keer met ochtend urine.
Liefs, Anne