Erg onzeker van test!

he meis, ja heb van de week mijn menstruatie gehad, of we willen wachten weten we niet want zit nu in een twijfel kwa relatie wat me heel dwars zit, en dat komt meer omdat hij twijfelt, maar is een lang verhaal, kan alleen met niemand overpraten, alleen met me schoonzus via de foon, en me schoonma ook wel maar het is haar zoon dus is best lastig, voel me even klote en weet niet of ik nu weer aan de pil moet gaan of niet.

hoe is het bij jou afgelopen? weet je al iets meer?

liefs suzette

Hoi Suzette,

Nee ik ga donderdag ochtend maar weer een keer testen.

Ligt het aan de miskraam, dat jullie relatie niet meer helemaal lekker gaat of daarvoor ook al? Was bij ons ook het geval na mijn miskraam in augustus. Maar als je er niet over wilt praten begrijp ik dat natuurlijk helemaal!

Liefs, Anne

ik weet het niet of het daar aan ligt, me man twijfelt aan onze relatie en weet niet of hij iets mist of niet, het gaat nu wel wta beterder maar nu twijfel ik zelf, wil hem niet kwijt maar ene kant zegt mijn gevoel van als je weg gaat ben je veel gelukkiger en de andere helft zegt blijf bij hem, het is 50/50 ik huil heel de dag door als ik niks te doen heb ook als ik er over praat of net als nu ik dit tik, ik heb alles wat me behartje begeert maar mis de gezelligheid, hij zit veel boven of net als nu beneden in de bank te slapen, hij gaat laat naar bed, sorry moet dit niet met jopu bespreken, ik zadel ierdereen met mijn problemen op.

liefs suzette

Hoi Suzette,
Je valt me er niet mee lastig.
Als ik je ermee kan helpen door naar je te luisteren dan doe ik dat graag, dat leid mij ook weer een beetje af van het zwanger willen worden.
Liefs, Anne

Hoi Anne,

Hoe gaat het nu met jou?
Heb je alweer getest?
Hoop dat het gewoon raak is hcg hormoon heeft soms even nodig om knalpaars te worden bij een test.
Zal voor je duimen.

Liefs Pupke

Hoi Pupke,

Heb afgelopen donderdag getest en was negatief, ga er dus vanuit dat het echt niet raak is.
Maar hoop nu wel dat ik dan toch weer snel ongesteld word. Gelukkig heb mijn afspraak van 4 feb bij de fertiliteitsarts nog niet afgezegd, maar hoop toch dat ik voor die tijd ongesteld ben geweest en dat ik de afspraak af kan zeggen.

Liefs, Anne

Hoi Anne,

Wat ontzettend jammer!!!!!!
Voel echt met je mee.
Weet hoeveel pijn het doet....
Hoop dat het snel raak is!
Hoe voel je je nu?
Ben je al ongesteld geworden?
Sterkte meid!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan