ERG ONZEKER !!!

Hoi Loona,

Bedankt voor je reactie. Ik heb eerder ook een stukje gezet over na verlies van mijn zoontje weer zwanger. Maar mijn zoontje umut is overleden aan leukemie. Gelukkig is het niet erfelijk. Dat hebben ze ook goed onderzocht, maar als je denkt dat 2 babytjes het in een jaar krijgen en die ene ben ik word je wel erg bang. Maar jah je moet eigenlijk positief blijven denken ook al is het zo moeilijk.

Gr,

GUL

* trouwens moet woensdag naar echo om 09.00 spannend allemaal.

Hey Gulay,

Wat een nachtmerrie heb jij moeten meemaken zeg. Ik heb net ook even je andere stukje gelezen en heb er echt een een traantje bij moeten laten. Wat verschrikkelijk, kan het niet anders zeggen. Ik kan me ook voorstellen dat je nu een dubbel gevoel hebt en bang bent. Kunnen ze je niet extra echo's geven ofzo? Dat zou misschien wat angst weg kunnen nemen. Alhoewel het natuurlijk moeilijk zal blijven voor je. Ik hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat en je straks een prachtige ( of twee ) baby (s ) in je armen zal houden met een prachtige beschermengel.

Ik vind het wel naar voor je dat je zo moeilijk kunt huilen. Het zou je misschien wat opluchting kunnen geven. Ikzelf brul tegenwoordig om alles. Verdriet kan je idd letterlijk opvreten. Ik wens je heel veel sterkte en geluk.

Liefs

Hoi Gulay,

Ik ben van augustus 2007 forum. We hadden al van kristel vernomen dat je weer zwanger bent. Ik wil je bij deze feliciteren. Hopelijk gaat alles goed met jou en je babietje. Ben benieuwd hoe de echo is gegaan gisteren. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je in augustus bevalt van een gezonde, prachtige kind. Ik heb je toen met Umut e-maitjes gestuurd en ook op Umut's hyves krabbeltjes gestuurd, etc. Vond het heel erg dat je mannetje het niet heeft gehaald. Had ik absoluut niet vewacht, hij was zo'n vechtertje. Alle augustus 2007 moeders hebben  trouwens heel erg met jou meegeleefd. We hebben nu een eigen forum en het is nog steeds gezelig.  We hebben al een keer afgesproken met een aantal moeders en hebben alweer een ontmoeting gepland voor volgend maand.
Een hele fijn en voorspoedige zwangerschap toegewenst.

Liefs Jacy

Terug
Bovenaan