Erg slecht nieus gehad

A

Anoniem

Guest
Met dikke tranen in mijn ogen schrijf ik dit bericht. De echo van vanochtend was slecht en het nieuws wat we erna kregen nog slechter. 1 kindje heeft vocht in de longen, het hoofdje enz enz en die gaat het voor 99,9% niet redden en zal binnen nu en 2 weken overlijden. Het vervelende is dat omdat het een eeneiige tweeling is ze een placenta delen. De bloedvaten zijn dus aan elkaar verbonden waardoor als er 1 overlijd de kans 50% is dat de ander het ook niet red.   Als die ander het al red dan is het maar de vraag welke handicap dit kindje eraan overhoudt. Ik kan het gewoon niet geloven. Op de echobeelden bewogen ze allebei nog vrolijk en klopten de 2 hartjes. Het idee dat ik straks weer een beeld te zien krijg van 2 verschrompelde dode vruchtjes trek ik even niet...
Ik ben kapot. Kan niet meer. Ben zo op...weer met de kerst. Waarom wij, waarom kan het niet een keer meezitten. 1 miskraam en 4 jaar dokteren achter de rug....

lfs ing

oh Inge wat erg!!!  Zit hier met het kippenvel op mijn lijf je berichtje te lezen en herlezen...dit kan toch niet waar zijn???? Jullie die het zo enorm gegund is om 2 gezonde kindjes op de wereld te zetten, wat een oneerlijkheid!

Weet verder niet zoveel wat ik moet zeggen, want niets is genoeg denk ik.... heel veel sterkte!

groetjes,
Marije

Hoi Inge,

al zal je aan mij niets hebben nu toch wil ik je laten weten hoe vreselijk ik dit voor je vind......er zijn geen woorden voor ik wens je alle sterkte toe die je maar kan gebruiken sorry weet gewoon niet wat ik moet zeggen tegen je kan alleen laten weten dat ik aan je denk en met je meevoel

dikke knuffffffffffff en heel heel heel veel sterkte wijffie

Beste Inge,

Ik lees net je berichtje en schrik ervan. Echter je ene kindje heeft 50% kans op overleving en dat is toch ook niet niks. Ik snap dat je je verwachtingen niet te hoog wilt instellen, want stel dat het met dit kindje ook mis gaat, maar toch, 50%!
Ik hoop voor je dat je in elk geval één gezond kindje mag overhouden en wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Liefs Barbara

Getverderrie zeg. Zulke berichten wil je dus echt niet horen...

Hebben ze iets gezegd over hoe het nu verder moet??

Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je man.

Groetjes Willemijn

Inge, wat een vreselijk nieuws! Helemaal als je al zo'n lange weg hebt afgelegd voordat je zwanger bent. Ik wens jullie voor sterkte met het verwerken van dit nieuws. En zal duimen dat je je andere kindje weg gezond op de wereld mag zetten.

Sterkte,
Judith

Wat erg voor je, Inge.
Ik hoop zo voor je dat  je andere  kindje het haalt!!
Heel veel sterkte in de komende tijd.

liefs

ach ingggggggggggg!!!!! wat ontzettend!!! geen woorden voor!!!waarom jullie nu??Ik gun het natuurlijk helemaal niemand maar jullie zeer zeker niet!!! Na al dat dokteren en 1 ei enz. was het moment er eindelijk!! jaaaaaaaaaaa zwanger en zelfs van een tweeling!!

en nu DIT!!!! tjeeeeeeeeeeeeeee vind het zo vreselijk voor jullie!!!hopelijk blijft het toch met het 2de kindje goedgaan....god, wat een rot nieuws, word er gewoon akelig van....

Is er een kans dat jullie 2de kindje er niks aan overhoud?

Heeeeel veeeeel sterkte meid en het allerbest, ookal heb je hier nu totaal niks aan...
denk aan jullie en duim heel hard voor jullie kindjes!!

knuffel sweety (26w zw)

Terug
Bovenaan