Erg slecht nieus gehad

Lieve Inge,

In gedachten ben ik bij je.
Heel veel sterkte gewenst.

Liefs Nakomertje

Ik schrok toe ik het net las.... ik hoop echt voor je dat het met het andere kindje wel goed blijft gaan.... Heel veel sterkte meid!
'Groetjes, Nicole

Lieve Inge,

Meid, wat erg! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Alleen dat ik je heel veel sterkte wil wensen, en dat ik aan jullie denk.

Groetjes, Cathy

wat een klotenieuws!! Daarvoor ga je toch niet naar de echo, je hoopt dat alles ok is en datlijkt zo als je ze ziet "rondzwemmen". Van t idee dat je ouders wordt van 2 weer terug bij af, voor je gevoel...
Hopelijk is die 2e een gigantische vechter en overleeft hij/zij het (grotendeels) gezond.
Veel sterkte samen!!!
Mira

Heel veel sterkte Inge, je zult het nodig hebben. Ik hoop dat het andere kindje het gaat halen maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk. Je zult ook wel op zijn van de zenuwen en de zorgen. Hoe ver was je?

Hee Inge,
Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen en nu zit ik ook te janken. Wat had ik jou iets anders gegund zeg. Ik weet gewoon niet wat ikmoet schrijven! Ik zou willen dat ik woorden kon vinden. Ik heb de afgelopen weken jouw verhaal, zij het soms van een afstand, gevolgd. Ik hoop van harte voor jou, dat jullie hier samen heel goed uit kunennkomen, dat je goed geholpen wordt door de mensen om je heen en dat er voor jullie ook heel snel wel weer een lichtje gaat branden.
Ik hoop wel, dat jullie niet zelf een beslissing hoeven te nemen over het leven van 1 van jullie kindjes. Als het dan zo moet zijn, laat dan aub de natuur die beslissingen voor jullie nemen.
Wij zullen met Kerst een kaarsje voor jullie branden!
Veel liefs,
Patricia

lieve inge,

heel veel sterkte gewenst met dit verschikkelijke nieuws

ik hoop en duim en bid  dat het andere kindje het gaat redden

sterkte

liefs moekje

Hee lieve meiden,

Bedankt voor al jullie steun en ontzettend intens lieve mailtjes. Ik kan niet beschrijven hoe goed me/ons dat doet.
Om jullie vragen te beantwoorden. Ik ben 10 weken en 1 dag zwanger en afgelopen dinsdag was alles nog ok. Dit is mijn 2e zwangerschap en de eerste is een miskraam geworden. Omdat het een eeneiige tweeling is betekent een chromosoomafwijking van kindje a ook een afwijking bij kindje b. Er is een nihil wondertje mogelijk maar daar moeten we niet vanuit gaan. Al zou het kindje overleven en geen afwijkingen hebben dan gaat het toch een klap krijgen omdat de bloeddruk tijdelijk heel laag wordt wat veroorzaakt wordt door het afstervende kindje. Dit kan ook weer voor hersenbeschadigingne zorgen. Al met al erg onzeker.
Volgende week donderdag 28 december hebben we een echo en 2 januari weer.
lfs ing

Terug
Bovenaan