erg slecht nieuws

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

ook nog even een ander bericht van mij,

voor ons is het allemaal misschien over, er is geen zaad aangetroffen bij mijn vriend.....de test zei: 0,0 zaadcellen....

we zijn er kapot van....
mijn vriend heeft 2 jaar geleden een hersteloperatie ondergaan, en we weten bijna zeker dat alles nu dus al weer is dichtgegroeid....

we moeten volg wk naar uroloog toe voor onderzoeken....hopelijk weten we dan wat meer.

het misschien nooit moeder worden maakt me ontzettend verdrietig....

verder iedereen veel succes, en jullie horen nog wel van me

xx een erg verdrietige kimpansee

Jeetje, wat een rotnieuws zeg... Begrijp dat je erg verdrietig bent, is ook niet niets wat jullie net te horen gekregen hebben. Hoop dat er volgende week bij de uroloog toch nog blijkt dat er mogelijkheden zijn...
Echt klote zeg!!!
Heel veel sterkte en ik duim voor jullie

Liefs Jackje

Ik wens jullie heel veel succes voor in de toekomst met het krijgen van onderzoeken en methodes om zwanger te raken. Niet opgeven want er zijn zoveel manieren om het te proberen. XXX

Hallo,
ik bezoek vandaag voor het eerste dit forum. Begrijp uit alle berichtjes en reacties dat het grotendeels een vaste club is die met elkaar communiceerd. Ondanks dat ik je zodoende dus nog niet eerder 'ontmoet' heb, wil ik je veel sterkte toewensen.

Wat een rotnieuws zeg!! Echt balen voor je. Probeer toch de moed erin te houden hoe moeilijk dit ook is. Heel veel sterkte meid.

Liefs Ilona

Jeetje, wat kl*te voor jullie zeg. Het is moeilijk om de hoop niet te verliezen op deze manier,maar hoop doet leven meid.
Ik zal zeker voor jullie duimen.
XXXX Ikje

Verdorie, dat is geen leuk nieuws!!
Daar word je gewoon verdrietig van!
Heel veel sterkte!!!

Terug
Bovenaan