erg slecht nieuws

Shit zeg! Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat tegenwoordig met de methoden er toch nog een mogelijkheid bestaat dat jullie samen een kindje krijgen.

Laat je verdriet de vrije baan, want dat lucht echt op en wij steunen je allemaal.

Groetjes,
Sharon

Tjee,....... ik ben er echt stil van, wat een vreselijk bericht.
Ik wens jullie alle goeds en sterkte de komende periode.
Gabrielle.

Tjemig zeg, daar gaat ws. je grootste wens.
Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk is er medisch nog iets voor julie te doen?

Hoi meid...

wat ontzettend verveldne voor jullie..
ik wens juliie veel sterkte met dit nieuws!
Ik denk aan je,

liefs,

ginger

Hoi Kimpansee,

Ik heb er geen woorden voor, wat verschrikkelijk..
Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe..

Liefs, Chantal

nou werk ik toevallig voor een uroloog, kan het niet zijn dat die hersteloperatie gewoon mislukt is? volgens mij kunnen die zaadleiders helemaal niet dichtgroeien, maar wellicht door het littekenweefsel toch wel. Maar er zijn nog meerdere mogelijkheden hoor!!! bij ons in het umc in utrecht verrichten ze ook pesa, wil zoveel zeggen als dat ze zaadcellen uit de bal opzuigen (na aanprikken) onder verdoving natuurlijk. dit dan gecombineerd met ivf, maar er zijn op deze manier al heel wat geboortekaartjes bij ons binnengekomen hoor!!! ik hoop dat je hier wat aan hebt. ik weet natuurlijk niet of je hier wat aan hebt maar ik hoop je weer wat moed te geven, er is nog wel wat hoop hoor. voor het geval je dit nog nodig denkt de hebben de uroloog die zich bij ons met dit soort fertiliteitszaken bezighoudt is Dr. Lock!!!

gr sandra

lieve dames!!

wat zijn jullie toch ontzettend lief!!
heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden en lieve gedachten!

we proberen ff af te wachten tot we vrijdag a.s naar de uroloog moeten, maar in je hoofd ben je er toch steeds mee bezig....meer nog als voorheen. als je nu een baby ziet, of een zwangere vrouw denk ik....dat zal ik nooit mee mogen maken...

toch als ik dit soort berichten van jullie lees krijg ik toch weer wat meer hoop! zeker als ik sandra's bericht lees! je zult er zeker verstand van hebben als je daarvoor werkt (voor een uroloog) en dat jullie geboortekaartjes krijgen zegt ook al heel wat toch!!

ik heb ook al op het andere forum voor je gereageerd sandra, maar nogmaals heel erg bedankt. ik zal dr lock zeker in mijn achterhoofd houden!!
utrecht is voor ons ongeveer 1,5 uur rijden, maar mijn vriend (die zojuist jullie lieve berichten meelas) zei me: ook al moet ik er nog verder voor rijden dat maakt me nix uit! dus we zien wel waar ze ons willen helpen, als we maar geholpen worden......

ik ga me zeker ff meer verdiepen in mesa/pesa (uh, sandra ik moet ff terug lezen op andere forum welke wel nog gedaan wordt en welke niet meer mag...)

ik hou jullie op de hoogte dames, als ik tenminste op dit forum kan komen, want dat is tegenwoordig niet makkelijk meer!!!

thanx lady's!!

xx kimpansee

Dat is even slikken zeg, heel je droom in duigen! Sterkte volgende week, ik hoop dat ze dan positief nieuws voor je hebben.

LOtte

Terug
Bovenaan