lieve lieve dames!!!
wat fijn dat jullie zo met ons meedenken! hier kan ik echt wat mee!
ik had zelf ook al op internet gezocht maar kwam niet veel verder dan het ziekenhuis in voorburg waar dit gedaan werd!
lieve suus, bedankt voor de info, hier ga ik zeker wat mee doen!
lieve sandra, dit geeft me nog meer hoop op slagen!! utrecht is voor ons nogal een stukje rijden....nijmegen is beter te doen!! maar desondanks vind ik het super dat je dit voor me zou willen doen!!
lieve lieve dames, ik denk dat ik jullie nog heel hard nodig zal hebben....en ik wil jullie nu alvast bedanken voor de tips ideeen die jullie me geven, en voor alle lieve berichtjes die jullie schrijven!
dat doet me echt wat hoor!!
tot snel, want ja, ook ik heb moeite met op het forum te komen...helaas!!
xxx kimpansee
wat fijn dat jullie zo met ons meedenken! hier kan ik echt wat mee!
ik had zelf ook al op internet gezocht maar kwam niet veel verder dan het ziekenhuis in voorburg waar dit gedaan werd!
lieve suus, bedankt voor de info, hier ga ik zeker wat mee doen!
lieve sandra, dit geeft me nog meer hoop op slagen!! utrecht is voor ons nogal een stukje rijden....nijmegen is beter te doen!! maar desondanks vind ik het super dat je dit voor me zou willen doen!!
lieve lieve dames, ik denk dat ik jullie nog heel hard nodig zal hebben....en ik wil jullie nu alvast bedanken voor de tips ideeen die jullie me geven, en voor alle lieve berichtjes die jullie schrijven!
dat doet me echt wat hoor!!
tot snel, want ja, ook ik heb moeite met op het forum te komen...helaas!!
xxx kimpansee