Erg vaak steken in mn buik...

Hihi dan info ik morgen ff weer ;-) (streep=streep toch?)
Mmh hoop dat je gelijk hebt met je steken.
Lijkt me wel ff leuk :D

Maar goed zit nix anders op dan wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

x mamaloe

hoi mamaloe.ik heb ook nog steeds steken in me buik precies wat jij verteld.ik ben 3 dage overtijd en heb me vandaag getest helaas negatief.ik probeer over paar dagen weer.wat spannend zeg ik hoop dat het positief is voor je.ik hoor het wel als het zover is van je  gr mariska

Hoi Mariska,

Spannend zeg! Hoop voor je dat jij ook snel een pos. test hebt!!
Enne, idd erg raar die steken.

Gr. Mamaloe

ja vindt ik ook.heb jij ook last van beetje hoofdpijn en vermoeidheid?gr mariska

Nee daar kan ik niet over meepraten.
Maar heb nog steeds die steken en mn tepels doen ook auwie...

Gr. Mamaloe

quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 16:43:06'));

Mag je morgen doen goed? Ben nog een beetje voorzichtig...nu 3 dagen geleden en morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan. Hopelijk is deze wel VET!!!!
Ja ik ook rechts hoor....echt heel vaag...ik weet nog steeds niet wat het is...het is nu wel over! OOOOh ik hoop het zo voor je!!!
xxxxx maan

Ennnnnnnnnnnnnn????????

Ze is zwanger!!!! Zie topic whoehoe ofzo iets??? En hier nog nieuwtjes??? Ik duim voor jullie hoor.

Liefs Lientje

Mamaloe,

Klinkt erg bekend. Ik kad er de afgelopen week ook last van. En mijn NOD is a.s. maandag pas. Maar vandaag al positief getest (CB digital). Veel succes en hoop je te zien op het decemberforum!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan