Erg verdrietig...

Hey meiden,

Vanmiddag naar de vk geweest en de 1e echo gehad (ivm m'n mk in januari). Ik was bang om weer een leeg vruchtzakje te zien, maar een vruchtzakje met daarin leven, oftewel een kloppend hartje.

Maar...het klopte traag en het was veels te klein, het verhaal klopt niet...de vk vreest het ergste. We keken naar een hele prille zwangerschap en geen 7+ volgens hem.

Volgende week mag ik weer komen en dan praten we verder. Er is een kleine kans dat het goed gaat, maar daar hebben we weinig vertrouwen in. We zijn erg verdrietig... jullie horen nog wel van me.

Liefs grote broer

Ach jeetje meid!!!!
Kan me goed voorstellen dat jullie erg verdrietig zijn.
En dat jullie er nog weinig vertrouwen in hebben.
Wanneer moet je volgende week weer naar de vk toe dan??
Ik blijf toch positief en blijf duimen op een wonder voor jullie.

Liefs marielle

Hey grote broer,

wat een vervelend nieuws zeg.. Kan het niet zijn dat je je verteld hebt? heb je natuurlijk zelf al aan gedacht... Sterkte meid. Leef met je mee.
Laat je wel horen hoe het je verder vergaat?

groetjes,

Taraneh

Hallo,

Wat een moeilijk bericht voor je. Meid ik wens je heel veel sterkte en we leven met je mee. We zitten allemaal in dezelfde tijd van de zwangerschap, dus weten hoe spannend het is. DIt is wel heel moeilijk, vooral nadat je in januari al een mk hebt gehad. Ik hoop echt dat het alsnog goed komt. Want die kans is er ook nog begrijp ik uit je bericht.

Groetjes,
Elly

Hallo, wat een moeilijk bericht voor je, kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent, ik blijf voor je duimen en hopen dat het allemaal toch goed komt

Heel veel sterkte

Groetjes

Terug
Bovenaan