Erg verdrietig...

Jeetje wat een verschikkelijk nieuws.
Maar het hartje klopte wel,dus misschien ben je wel gewoon korter zwanger dan je dacht??

Owww wat een spannende tijd voor jullie!!!

Heel veel sterkte en kracht deze week en ik hoop uit de grond van mijn hart dat de echo volgende week gewoon goed is.
Ik ben zelf ook(een paar jaar geleden) door een echo te weten gekomen dat ik een miskraam had,dus wij weten hoe verschikkelijk het is.

Ik denk aan jullie en duim voor jullie hoor!

Jeetje dit is niet het nieuws waar je op zit te wachten.
Ik hoop voor jullie dat het volgende week goed zit.
En hoop dat de dagen een beetje snel voorbij gaan want jullie zitten nu in spanning te wachten.
Hou je taai meid.

Meiden,

Bedankt, voor jullie lieve reacties! Ik kan me niet verekend hebben, mijn ongi komt regelmatig, het enige wat ik nooit precies weet is de eisprong, maar dat kan nooit geen 2,5 week verschil maken en had de vk dat ook wel bedacht...

Toch blijft het afwachten, het is nu nog zwanger zijn maar met een grote onzekerheid, dit maakt me super moe. Ik heb me dan ook ziekgemeld voor dit weekend, maandag zie ik wel weer, ik hoop dat het snel woensdag is.

Wurmpie, zal ik nu ook 4 keer op jou reageren? ;)

Liefs grote broer

Het zou zo mooi zijn als het gewoon een rekenfoutje was.. Heftige tijd voor jullie dus. Stiekem hoop ik op goed nieuws voor jullie woensdag. In iedergeval wordt dan meer duidelijk. Leef met jullie mee! Sterkte en hou je taai.

x Taraneh

Taraneh,

Bedankt! Zo nu en dan een krampje, zou het een voorteken zijn? Ik wordt er bekaf van...

Ik heb me dan ook ziekgemeld voor maandag en dinsdag. Woensdag was ik sowieso al vrij. De dagen kruipen voorbij...

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan