Erg zin in het eten wat je eigenlijk niet mag (drop e.d.)

Hallo,
Nu ik zwanger ben en dus een aantal dingen niet of minder mag eten, heb ik er juist meer zin.
Neem nou drop, nooit geef ik daar iets om, behalve als ik keelpijn heb en nu wil ik het liefst een hele zak leeg eten!
Maar ook gerookte zalm.... Was ik laatst bij de ikea zie ik daar een mooi plaatje van een wrap met gerookte zalm erin..... hmmmmm.
Hoewel ik verder eigenlijk niet ben veranderd in smaak (ik lust nog alles wat ik eerst ook at) vind ik dit wel apart.
Meer mensen last van?
Groetjes Loes

Hoi Loes,

Ik heb dat ook ja, heb ontzettend zin in leverpastei, af en toe eet ik er een boterham mee maar mag ook niet teveel want dan krijg je teveel vit. A binnen.
Nu heb ik geen hoge bloeddruk (eerder te laag)dus snoep ik wel eens lekker een dropje. Volgens mij kan dat alleen kwaad als je gevoelig voor een hoge bloeddruk bent.

groetjes An

Ik heb een vrij lang aanhoudende keelpijn/verkoudheid gehad, en volgens de huisarts kon drop geen kwaad, zolang je geen zak per dag leeg kauwt.
Laatst wel heel veel zin in een italiaanse bol met filet american, maar voor de rest heb ik er weinig moeite mee.

Oja, wel moeite om altijd gezond te eten, vooral als ik moe ben roept de snackbar/pizzeria/chinees om wat makkelijks.
En ben nu door de vermoeidheid meer thuis, en voor de buis is een bakje chips ofzo toch wel erg lekker....

Heel herkenbaar!! Ik eet ook graag drop, en kan het ook eten ivm mijn bloeddruk. Maar filet american met uitjes... Jammie!!! Dat had ik met mijn 1e zwangerschap ook!

Daar verheug ik mezelf op.Das t 1e wat ik eet denk ik

Liefs Debby.

Ik heb me nu al voorgenomen om meteen een broodje filet americain te pakken (met gekookt eitje) als ik bevallen ben en het kerstdiner wordt waarschijnlijk voorgerecht Carpaccio hoofdgerecht biefstuk met gorgonzolasaus met een heerlijk glas Rode wijn, het liefst de ene Rioja die ik zo lekker vind!
Ben ook gek op zoute drop, maar pak maar een paar dropjes per week.
Gerookte zalm nog zoiets ja, ben laatst naar de visboer geweest en verse gerookte zalm gehaald, maar hij smaakte me echt niet !!! Het is gewoon het idee dat je sommige dingen niet mag he? Nog 20 weekjes en dan hoop ik bevallen te zijn en weer lekker van alles te kunnen genieten. (Mis vooral mijn wijntje en sigaretje, maar goed het is voor een heel goed doel en wat is nu 9 maanden op een mensenleven? haha, hoop trouwens natuurlijk dat ik van de sigaretjes af kan blijven als ik bevallen ben, zou wel superdom zijn om weer te beginnen, maar ben niet echt voor mezelf gestopt, maar voor die kleine................)

liefs Danielle

Ik heb helemaal geen lekkere trek meer.. Kan niet genieten van chips, koek, snoep e.d. Terwijl ik daar anders dol op ben. Voordeel daarvan is, dat ik nog niks ben aangekomen en zelfs 2 kilo ben afgevallen. In tegenstelling tot mijn vorige zwangerschappen, waarbij de kilo's er echt aan vlogen!!
Waar wel echt het water van in mijn mond loopt is een broodje kroket! Vaag!

Terug
Bovenaan