erge buikkrampen

hallo,

ben er sinds een paar dagen achter dat ik zwanger ben maar heb sinds vanochtend zulke erge buikkrampen!
dat heb ik bij de zwangerschap van me dochter helemaal niet gehad!
zou ik een miskraam krijgen of heb je dan meer klachten?

gr sas
 
Hoi Sas,

Wat vervelend meid!
Je kan er niets van zeggen het kan innestelingspijn zijn.(komt vaak voor)
Je moet ervan uit gaan als je geen ernstig bloedverlies hebt dan is alles goed!
Klein beetje bloedverlies heb ik ook gehad en dat kan van de innesteling van het vruchtje zijn dus niets aan de hand.
Begrijp wel dat je onzeker bent maar je kan alleen maar afwachten en je niet te druk proberen te maken!
Sterkte!

Liefs Pupke
 
Hoi sas,

Begrijpelijk dat je er onzeker van word.
Heb zelf nog nooit een miskraam gehad dus kan je er geen antwoord op geven maar zou als je het blijft houden gewoon even contact opnemen met je huisarts misschien dat deze je kan helpen?

Duim voor je dat alles goed mag gaan!
 
Als je echt hele erg buikkrampen hebt zou ik je huisarts bellen. Lichte ongesteldheidskrampen horen erbij, maar je moet niet dubbel liggen van de pijn. Dan moet er toch gekeken worden of je bijv. geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt.
Als je twijfelt, neem dan contact op met je huisarts.
 
hallo,

ik heb maandag een afpraak bij me huisarts gemaakt!
maar ik verga echt van de pijn!
gelukkig nog geen bloedverlies!
bedankt voor jullie reactie´s!

liefs sas
 
Hoi,

Wat voor krampen zijn het?? Ik heb deze keer ook veel krampen gehad, maar dat bleek echt van mijn darmen te komen, ik bedacht me op een bepaald moment dat ik al 3dgn niet naar de wc was geweest! kun je wel gewoon goed naar de wc?
Veel vezels eten kan dan helpen.
Gelukkig geen bloedverlies dus dat is in dit geval een goed teken,, hopelijk voel je je snel beter!

Gr MJ
 
Hoi Sas,

Zelf had ik ook enorme buikkrampen de eerste weken, maar dat kwam van mijn darmen. Had ik de eerste zwangerschap ook...
Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, veel succes met je zwangerschap :)

Groeten Elmoo
 
Terug
Bovenaan