erge buikkrampen

hallo,

@mj nee denk niet dat het me darmen zijn want ga zo´n 4 tot 5 keer per dag naar de wc voor de grote boodschap (sorry voor de details) en normaal ga ik 1 keer in de 2 dagen ofzo!

@Kaylee wat voelde je dan? ook aan een bepaalde kant of over heel je buik?

gr sas
 
Ik heb in de tweede en derde maand ook een paar keer echt enorme kramp aanvallen gehad.
Zo erg dat ik eigenlijk wel zeker wist dat het niet goed kon zijn.
Ik en de baby hebben er niks aan over gehouden en ik ben inmiddels 35 wkn.
Dus probeer je niet teveel zorgen te maken
 
Als je kramp steeds erger wordt zou ik me wel zorgen gaan maken. en naar de spoed gaan. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geeft ook veel krampen. Heb er geen ervaring mee hoor..maar volgens mij lig je dan krom van de pijn. Als dit niet zo is..geen zorgen hou het gewoon in de gaten.
 
Hoi Sas, ik heb het ook gehad. Het bleek een spastische darm te zijn. Ik had ook steeds het idee dat ik een miskraam kreeg en het was vooral 's nachts. Ik kreeg een echo, maar daar bleek uit dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Als je twijfelt, zou ik zeker een echo aanvragen. Al is het alleen maar om je gerust te stellen. Sterkte ermee. Groetjes!
 
Hoi Sas,

Ook als je juist veel vaker naar de wc gaat kunnen het je darmen zijn, ik weet iig dat daar veel vrouwen de eerste tijd last van hebben.
Zou maandag anders even de vk bellen.
Succes ermee,

Gr MJ
 
Hoi Sas,

Ik weet niet meer waar de krampen precies zaten, dacht over de hele buik en niet alleen helemaal onderin. Het feit dat je juist veel meer naar de wc moet voor een grote boodschap geeft juist aan hoe hard je darmen aan het werk zijn, lijkt mij dat het dan toch ook prima van je darmen kan komen.
Ik hoop het voor je...

Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon vragen voor een doorverwijzing voor een echo. Heel veel succes...
 
Terug
Bovenaan