erge pijn!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Sinds een paar dagen heb ik pijn bij de schaamstreek enzo.. dat is niet zo erg, maar ik kan nu niet eens meer normaal lopen!
Ik heb vanmorgen nog boodschappen gedaam en toen was ik weer thuis en werd het heel heftig!

weet iemand wat dit kan zijn?? het is net spierpijn... of het is spierpijn.. geen idee!
of is de baby al aan het indalen?
ben nu 32w+2d!

kus wendy

Ik weet het natuurlijk niet zeker, ben geen vk. Het klinkt als indalingspijn, had ik bij mijn eerste ook.
Ik zou even lekker rustig aandoen als ik jou was. Bij twijfel wel even je vk bellen he.

ik heb de vk ondertussen gebeld, en voor zover ze het begreep zijn mn spieren aan het protesteren...

ik hoop dat mn spieren er snel mee ophouden want ik kan echt helemaal niks meer..
mocht het maandag of dinsdag nog zo zijn dan moet ik weer bellen en dan moet ik misschien naar de fysio! maar ben allang blij dat er verder niks aan de hand is...

kus

Hoi,
Zou het kunnen dat het met je bekken te maken heeft? Wat je zou kunnen doen is een bekkenband dragen, maar ik kan me voorstellen dat je die niet voor handen hebt. Een sjaal of een riem kunnen dan ook uitkomst bieden. Probeer maar eens. Ik voel meteen verschil.
Wel in beweging blijven hoor!
Sterkte!
Groetjes, J

hoiii!

het zijn inderdaad mn bekken!
de vk is gisteravond nog langs geweest omdat ik het echt niet meer trok!
ik kan echt niet meer lopen, en niet op mn zij... mn mannetje heeft zelfs een hoog 1persoonsbed in de kamer gezet, en hij moet me begeleiden als ik naar de wc ga! het is echt waardeloos.
hij is zo lief nu en ik jank alleen maar omdat het zo'n pijn doet...
ik weet niet of zo'n band nu wel nut heeft haha... kan toch alleen maar liggen

xxx

Hoi Wendy,
Wat vervelend zeg! Ik heb al weken last van mijn bekken, maar ik kan me gelukkig nog wel redden... (heb hier ook twee kids rondlopen, dus zou niet weten hoe het anders zou moeten...)
Die band helpt niet als je ligt of zit, dan zit ie vaak te strak en in de weg, maar met lopen biedt ie mij erg veel verlichting. Maar als je enige loopje richting wc is.... maar je kunt het proberen....
Als ik jou was zou ik morgen meteen contact opnemen met een fysio- of cesartherapeut oid. Het schijnt dat je wel in beweging moet blijven...
En je moet ook nog wel even denk ik.... Heel veel sterkte hoor!!
Groetjes, J

Ik moet zeggen dat ik ook een beurs gevoel heb bij mijn schaambeen. Met name als ik op sta. Ik heb ook twee bulten in mijn lies. Wat ik heb begrepen van internet is de pijn bij het schaambeen onderdeel van je bekken dat ze klaar maakt voor de bevalling. Zo erg als jij het hebt is het gelukkig niet. Sterkte ermee!

Miriam

hoiiii,
nou de fysio is vanmorgen geweest en moest ik oefeningen doen, ik zat op mn bed (in de kamer) en ze zei "ga maar even liggen " nou als ik 10 bezig was was het snel, en toen moest ik staan en lopen.... verder dan 3,4 stappen kwam ik niet!
ze heeft mn bekken onderzocht... niks aan de hand!
maar omdat mijn lichaam zich inderdaad klaar maakt voor de bevalling is alles wat soepeler en waarschijnlijk heb ik van de week of misschien vrijdagnacht in mn slaap een hele rare beweging gemaakt en dat ik een spier of meerdere heb verrekt!
ik moest nog 3 weken werken, maar ik denk dat ik thuis blijf...
heb het gevoel alsof ik opnieuw moet leren lopen!
ben nog geen minuut alleen geweest omdat omdat ik niet eens zelf bij de wc kan komen!
vanmiddag liep k met mn moeder naar de keuken... maar dat vernam ik echt hoor...
mn lichaam gaf me echt een waarchuwing...

dus nu lig ik lekker op bed met mn laptopje te ontspannen!
meer kan ik niet doen!

toch bedankt voor de reacties!

xxx

Terug
Bovenaan