erge pijn!!

Sterkte!!
Ik heb ook veel pijn bij het lopen, mijn bekken, ik merk wel als ik een paar dagen helemaal niets doe, en gewoon in een comfortabele stoel zit met mijn voeten omhoog, dat het dan een stuk minder wordt. Maar het is wel vervelend. Ik hoop dat het wat beter wordt voor je!

Hoi Wendy,

Kan het niet je bekkenbodemspier zijn? Daar heb ik nl ook heel erg last van (gehad).
Dan is het niet je bekken zelf (gelukkig!) maar omdat je bekkenbodemspier aan je stuitje trekt omdat hij alle zeilen bij moet zetten om het gewicht te dragen, kun je daar ook enorm pijn van hebben. Dit had ik ook en toen dacht ik in eerste instantie ook dat het mijn bekken was...
Ik ben toen halve dagen gaan werken en als ik 's middags thuis kwam echt 2 uurtjes gaan slapen/liggen op bed... op mijn werk zat ik op een "skippybal" en thuis ook. Door oefeningen van de fysio, speciaal voor de bekkenbodemspier, kon ik weer "gewoon" lopen en ik denk dat de rust ook heel veel goed heeft gedaan... luister goed naar je lichaam hoor!!
Nu span ik mijn bekkenbodemspier 3 keer per dag een paar keer aan en dit werkt goed... hopelijk is het na mijn bevalling ook nog ok anders ga ik weer naar de fysio..
Sterkte!
Groetjes Kirsten 33 wkn+ 2 dgn

hoiii joyce,

nou na anderhalf week echt plat te hebben gelegen en 2 weken niet naast mn lief heb mogen slapen, zijn we vrijdag herenigd haha
de fysio was geweest en ik mocht proberen lopend de trap op te gaan... heeerlijk
alleen liggen op mn zij zelf is nog steeds waardeloos.
maar ben blij dat ik weer een beetje mobiel ben... helemaal met dit weer.
maar ik mag nog steeds niks forceren, dus ik doe heel rustig aan.
het bed staat nog beneden dus ik kan even liggen wanneer ik dat wil.
heet doet nog wel zeer, ben ook erg stijf, maar ik heb al vanaf vorige week donderdag geen paracetamol gehad!
ben zelfs zaterdag even naar de bios geweest... maar daar heb ik nu nog last van geloof ik hahah

maar goed het begin is er weer..

xxx

Terug
Bovenaan