ergens anders verder forummen

A

Anoniem

Guest
Straks als dit forum weggaat waar gaan we dan kletsen ik heb al een tijdje ander forum maar is erg rustig, ik dacht (met wat aanpassingen) dat we daar verder kunnen gaan?

http://september2007.forum2go.nl/index.php

kijk maar of jullie dit leuk vinden, alles valt wat beter bij te houden en alles kan naar wenst (ook naar jullie wensen als jullie deze doorgeven) aangepast worden.

vertel vooral jullie ideeen want een forum is voor maar ook vooral door de leden he..hij is nu nog   gericht op zwanger zijn maar ga ik aanpassen met topics voor jonge moeders..

Vind ik een heel goed idee, vind dit zo'n ***forum. Het is er inderdaad maar stil, tis alleen jij, Noor en ik die nog wat laten horen.
Hopelijk verhuizen er meer dames mee. Tis even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent is Isabel's forum erg fijn. Makkelijker foto's en plaatjes te plaatsen. Je kunt je tickers er makkelijk kwijt en een leuk fotootje van je beeb bij je naam. Effe reclame maken hahahaha.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

ja je kan alles makkelijk terugzoeken en opzoeken, er moeten gewoon meer gezellige meiden bij dan is het veel leuker!!

Zal mij ook aanmelden. Waarschijnlijk na mijn bevalling, dan doe ik het onder een andere naam. Leuk idee!

grts, daantje

Terug
Bovenaan