ergens anders verder forummen

Hoi!

Heb me net aangemeld, maar bedenk me net dat ik misschien wel een oktobermama ga worden?   Ik bedoel, ik klets al een tijdje mee op dit forum, maar misschien wordt mijn smurfje pas begin  oktober geboren?? Is dat erg?
Groetjes,

NathalieMS
(40w+2)

quote: NathalieMS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 09:39:17'));

Hoi!

Heb me net aangemeld, maar bedenk me net dat ik misschien wel een oktobermama ga worden?   Ik bedoel, ik klets al een tijdje mee op dit forum, maar misschien wordt mijn smurfje pas begin  oktober geboren?? Is dat erg?
Groetjes,

NathalieMS
(40w+2)

tuurlijk   niet joh gekkie :) gewoon lekker gezellig bij ons mee kleppen wat maken die paar dagen uit ik ben ook in augustus bevallen :)

Het is trouwens ZEER ZEKER ook bedoeld voor de mama's die nog moeten bevallen hoor!

ik heb me ook aangemeld, onder dezelfde forumnaam.

Heeft iedereen zich onder dezelfde naam aangemeld?

x Petra

Heb me ook aangemeld hoor! Nu nog af en toe tijd vinden om te reageren want het valt niet altijd mee met een peuter en een baby!

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 11:39:22'));

ik heb me ook aangemeld, onder dezelfde forumnaam.

Heeft iedereen zich onder dezelfde naam aangemeld?

x Petra

volgens mij de meeste wel...

leuk dat jullie er ook zijn, ja tijd is soms beetje lastig he als moeders met een pasgeborene, maar al post je maar weinig dat maakt niet uit hoor het is zoiezo gezellig als je er bent

Hoi,

Heb net even gekeken en ik ga me zo zeker aanmelden.

Groetjes Iris

www.esmeeroerig.toddler.nl

Terug
Bovenaan