Ergonomische draagzak

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een ergonomische draagzak die ook nog eens een beetje betaalbaar is.
Ik kom op internet steeds de tula tegen, en dit is precies wat ik zoek maar dan voor een ander prijsje ? ik heb ook al op marktplaats gekeken maar zelfs daar zie je er maar weinig onder de 100 euro..
Heeft er iemand ervaring met een andere ergonomische draagzak die een stukje goedkoper is?

Ik hebbes ergobaby 360. Absoluut een topper maar wel ook duur qua nieuwprijs. Misschien dat die wel meevalt op marktplaats. Eventueel kan je ook nog op de Reshopper app kijken. Misschien dat 1 van beide daar toevallig iets goedkoper te krijgen is. Succes! 

Marsupi!!! Ondertussen al 10000 zakken en doeken en allemaal stom! Maar de marsupi is echt tof! Tussen doek en zak in, geen geknoop lekker klittenband, zo om, met een onrustige baby zelf prima om te doen ? geen dikke lagen tussen jou en frummel in, frummel ligt direct tegen je aan! Heerlijk ? 

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik vind de tula de beste aanschaf in de hele baby-uitzet. Mijn vriend heeft altijd last van zijn rug, maar zelfs hij houdt het uren vol met dat ding. Ik gebruik hem zo veel dat hij zijn geld al lang heeft opgebracht (de tula, niet de vriend). Dus mocht je het kunnen missen, dan is de tula echt zijn geld waard! 

Hier ook de tula. Vergeet niet dat je de tula kan gebruiken tot je kind peuter is. Van de buik naar de rug super handig!
met mijn oudste lieten we op een gegeven moment zelfs de buggy thuis van vakantie omdat dochter op de rug ging als wij een uitstapje hadden! ??

Terug
Bovenaan