Ergonomische draagzak

Nog een betaalbaar ergonomisch merk is de Bondolino. Bedenk wel dat met de Marsupi en Bondolino niet zo lang gedragen kan worden als met een andere ergonomische draagzak.
Kijk eens op de website van Dragen en Zo, daar hebben ze heel veel ergonimische draagzakken.
Nog een tip: ga passen als dat kan. Een draagzak is net als een broek. Wat voor de een heerlijk zit, vind de ander echt niet fijn zitten.
En inderdaad: een goede, fijne draagzak is absoluut zijn geld waard.

Dank jullie wel allemaal voor jullie tips, ik denk toch dat ik voor de tula ga.. ik hoef er gelukkig nog niet stel op sprong 1 te hebben..
Zit nu nog "geduldig" te wachten tot de kleine geboren wordt, dus ik hou ik ieder geval marktplaats en reshopper goed in de gaten, en geld vragen aan de kraamvisite ?

Ik heb er het e.e.a. over gelezen, en volgens mij heb je zo'n insert niet nodig bij de tula free to grow.
Maar als je een andere neemt heb je hem wel nodig als je je kindje er vanaf baby af aan in wil doen. Anders kan het pas vanaf dat je baby maat 74 heeft ofzo.

Roosan ik gebruik de tula al vanaf 2 weken. Je kan hem zo verstellen dat een extra onderdeel niet nodig is.
mijn dochter vindt het heerlijk! Mijn dochter is nu 4 weken

Terug
Bovenaan