Ernstige krampjes

@juffielies, ja mijn zoontje heeft idd ook niet echt vaak ontlasting. Voordat we bij de osteopaat waren had hij 3 dagen niet gepoept. De 4 dagen daarop had hij wel iedere dag een poepluier,
maar nu is het ineens ook weer 2 dagen geleden. Schijnt normaal te zijn bij bv, maar kan me niet voorstellen dat het prettig is als dat allemaal ophoopt. Ga toch nog maar een mailtje wagen aan de osteopaat of we eerder terecht kunnen.

@motherofason, ja gelukkig is mijn man ‘s avonds thuis, dus die kan er ook mee rondlopen en troosten. Die is gelukkig wel een stuk rustiger en minder snel geprikkeld dan ik. Toch vind ik dan moeilijk om er afstand van te doen. Maar het verlicht zeker iets als iemand anders hem even kan troosten
 
Bij ons ook niet en onnodig veel suiker. Sab simplex hielp bij ons dus enorm! Toen we dat gingen toepassen ging het veel beter en meer rust. Ook orthiflor start heb ik veel gehoord maar dat ga ik bij mijn 2e zwangerschap proberen.
 
1 soort. Klein flesje is het paar druppels per voeding geven. Lost de luchtbelletjes op. 6,95 flesje even googlen. Via dld website maar is gewoon in Het Nederlands te betalen.
 
fietsen met beentjes helpt. Alles wat je baby kan helpen scheetjes te laten passeren, want het eigenlijke probleem is dat de lucht niet weg kan. (Boeren na voeding helpt niet tegen het gas dat pas bij spijsvertering vormt.) Inbakeren kan helpen voorkomen dat het erger wordt, wanneer je kind daar goed op reageert. Omdat een baby die van streek is vaak extra lucht hapt. En inbakeren voor rust zorgt, inbakeren werkte niet echt voor de mijne.
Sterkte!
 
Ik heb ook een redelijk sterk toeschiet reflex.
Wat je hieraan zou kunnen doen is even wat kolven voor het voeden zodat de druk er wat af gaat of voeden met een tepelhoedje zodat het niet meteen in de keel kan schieten.
Hopelijk heb je er iets aan!
 
Terug
Bovenaan