Eropuit met baby van 3 maanden: hoe?

Hallo,

Christian is pas 3 weken, maar ik neem hem overal mee naar toe en probeer elke dag even wat frisse lucht te scheppen. Hij is al op familiebezoek geweest (1 uur rijden), we zijn samen uren wezen winkelen in de stad. Ik probeer ook altijd na een voeding te vertrekken, zodat je 2-3 uur hebt voordat hij weer honger heeft. Als je maar eten bij je hebt, kun je makkelijk een hele dag weg zijn, denk ik. Mijn zoontje slaapt soms wel, soms niet in de kinderwagen, waar hij ook op dat moment behoefte aan heeft. Als hij echt moe is, slaapt hij overal, dus ik maak me er niet zo druk om....

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17-02-2007)
 
hallo, Ook ik heb een dochter van vier en halve maand. Ben altijd gewoon met haar weggegaan, meestal slaapt ze binnen 10 minuten in de kinderwagen en nu ook in de buggy.gewoon lekker weggaan meid. anders kan je altijd wel thuis blijven zitten.

groetjes Jolanda
 
Ik ga met mijn dochtertje elke dag wandelen. Al vanaf 2 weken. Ze sliep thuis soms slecht in en in de wagen sliep ze heerlijk! Nu is ze al 5,5 maand en vindt ze het heerlijk om alles te bekijken. Ik heb de wagen gisteren omgebouwd... zo kan ze weer helemaal genieten buiten!
Lekker op stap gaan hoor! Geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan