Ervaren ladies hellup; tempen??

hoi esther heb ff een vraagje aan je ik ben deze cyclus ook gestart met tempen en heb de eerst dagen een temp gehad van 36.3 toen daalde hij ineens naar 36.1 en 36.2 en vervolgens op dag 18 36.9 heb ik dus waarschijnlijk mijn ei gehad op dag 15 of 16? en nu is mijn temp. 36.5 en afwachten nu heb wel last van mijn tepels en krampen maar dat kan ook bij mijn ongi horen he mijn nod is als ik uit ga van dag 15 mijn ei of dag 16 dan is mijn nod rond 1aug. spannend hoor kan er nu toch weinig meer aan doen he!!!!!!!!! duimen en ik duim ook voor jullie allemaal liefs miranda

hoi esther heb ff een vraagje aan je ik ben deze cyclus ook gestart met tempen en heb de eerst dagen een temp gehad van 36.3 toen daalde hij ineens naar 36.1 en 36.2 en vervolgens op dag 18 36.9 heb ik dus waarschijnlijk mijn ei gehad op dag 15 of 16? en nu is mijn temp. 36.5 en afwachten nu heb wel last van mijn tepels en krampen maar dat kan ook bij mijn ongi horen he mijn nod is als ik uit ga van dag 15 mijn ei of dag 16 dan is mijn nod rond 1aug. spannend hoor kan er nu toch weinig meer aan doen he!!!!!!!!! duimen en ik duim ook voor jullie allemaal liefs miranda

sorry dames mijn pc deed net ff raar en daarom is mijn berichtje 3x geplaatstnogmaals sorry hihihihii groetjes miranda

Oeps, Esther heeft helemaal gelijk. Ik lees net de vraag nog eens goed en ik heb iets te snel geantwoord. Sorry! Inderdaad is je eisprong al geweest als je temp is gestegen....

Goedemorgen,

Heej Miranda, als de bevruchting gelukt is, blijft je temp na de eisprong hoog. Als ie weer zakt naar zijn normale hoogte, is het dus zeer waarschijnlijk niet gelukt.

Zelf heb ik 8 maanden getempt en de laatste 3 maanden ook ovulatietesten gebruikt. Dat laatste vind ik persoonlijk wel veel duidelijker dan tempen omdat, zoals hiervoor al gezegd, je het met tempen pas ziet als je eisprong al is geweest. En met die testen weet je wanneer je moet gaan klussen.

Groetjes,
Paula 17w6d

Hoi Zuus,
Ik weet niet hoelang jullie al bezig zijn, maar ga pas na een maand of negen testen.
Je bent door het tempen wel meer bezig met zwanger worden en is soms ook confronterend vind ik en ik vind het niet leuk dat als ik een keer vrij ben mijn wekker toch om 5.50u gaat haha. Ieder zijn mening natuurlijk.
Houdt ook bij wanneer en hoeveel afscheiding je hebt en wanneer je pijnlijke borsten hebt. Dan krijg je ook meer zicht erop vind ik. Op zwangerschapspagina.nl en babybrabbel.nl kun je ook lijsten vinden.
Veel succes hoor

Thnx ladies!
en Deez wat bedoel je met; ga pas na een maand of negen testen? bedoel te tempen of?
Wij zijn nu net aant klussen voor ronde 9 en ben begin deze maand gestopt met de pil.
Heb al 2 dagen een redelijk raar gevoel in mn buik en verder nergens last van. Heb zondag mn eisprong volgens de tellingen, dus vanmorgen met klussen gestart!
ben verder helemaal baby-minded, zoals te lezen in berichtje over geluk hebben.
Maar ook helemaal gelukkig en trots dat we er voor gaan!!
xx zuus

quote: Zuus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2006 18:18:55'));

Thnx ladies!
en Deez wat bedoel je met; ga pas na een maand of negen testen? bedoel te tempen of?
Wij zijn nu net aant klussen voor ronde 9 en ben begin deze maand gestopt met de pil.
Heb al 2 dagen een redelijk raar gevoel in mn buik en verder nergens last van. Heb zondag mn eisprong volgens de tellingen, dus vanmorgen met klussen gestart!
ben verder helemaal baby-minded, zoals te lezen in berichtje over geluk hebben.
Maar ook helemaal gelukkig en trots dat we er voor gaan!!
xx zuus

haha ja ik bedoelde tempen.
Hoe bedoel je nou, ronde 9 en deze maand gestopt met de pil? Volgens mij heb ik wat gemist.
Veel succes hoor

Terug
Bovenaan