Ervaring 9 maanden beurs

Voor die gene die al een geweest zijn op de 9 maanden beurs, wat is jullie ervaring? heb namelijk al van 2 vriendinnen gehoord dat ze NOOIT MEEER GAAN!!!
De ene is 3 jaar geleden geweest en de ander gister.

Graag jullie mening...
 
Helemaal mee eens! Ik ben gisteren avond geweest: veel te druk, grote puinhoop, niets orgineels, niet gericht op de zwangere vrouw of vrouw met klein kindje. Ben uiteindelijk maar naar de huishoudbeurs gegaan.
 
ik ben er donderdag geweest, ik vond het wel leuk. mooie foto gekregen van mezelf en mijn buikje.
verder is het denk ik dat het leuker is om te gaan als je nog niet veel spullen hebt gekocht, ik heb alles al gekocht, maar je kunt veel bekijken qua kinderkamers en kinderwagens. ik heb zelf geen last gehad van de drukte.
 
Ik wordt al moe als ik eraan denk, en dan nog de kosten die erbij komen (parkeren, entree, eten enz)
Ooit 1x geweest ik ga er nooit meer heen, voor zwangere vrouwen niet echt leuk eerlijk gezegd. Vond het toen meer voor kleine baby's en die had ik toen nog niet. (ik ben in 2009 geweest)
 
Het is leuk hoor. Ik ben ook gister geweest! Gratis foto van mijn buik gratis mijn buik laten beschilderden. Je kan er een hoop leuke dingen kopen ook met korting. Kleertjes voor niet te veel en veel info! Vooral als je nog niet veel aangeschaft heb is het ook leuk! Ja het is druk en ja die stomme trollies zijn heel irri maar ik zou zeggen gaan want het is leuk! En als je een hekel aan al die dingen heb dan vooral niet gaan want ti's best druk! Maar ook ik met mijn 38 wk zwanger zijn heb het de hele dag volgehouden!

Gr. Tamjo
 
Ik ben vorig jaar (toen was ik niet zwanger) naar de huishoudbeurs geweest en ook even langs die 9 maanden beurs. Het was idd heel erg druk. je ziet veel zwangere stellen of moeders met kinderwagens. Maar als je nog nooit bent geweest, zou ik wel een kijkje gaan nemen. Iedereen ervaart 't anders. Dit jaar ga ik er niet heen, omdat ik me niet zo lekker voel, vaak misselijk enz dus heb geen zin in die drukte.

Groetjes J
 
Ik ben gister geweest, voor t eerst en ook ik ga niet nog n keer. Het is leuk om gezien te hebben, maar zoooo druk. Je kan sommige dingen niet eens goed bekijken. Verder vond ik dat er erg weinig zitplaatsen waren daar waar je wilde lunchen. Wij zijn uiteindelijk bij la place maar blijven staan. Wel n aantal dingen gekocht, maar verder was t eenmalig. Voor iedereen die nog gaat, veel plezier.
 
Als je zonder kinderen gaat is het misschien nog wel te doen, maar ik ben vorig jaar met een zwangere vriedin gegaan en 2 kleine kinderen in de kinderwagen. Ik heb echt geen leuke dag gehad! Alle beloofde luxe was er echt niet!

* ruim opgezet??? No way! Je kon met de wagen nergens bij en al helemaal niet bij een eettentje!
* nergens plek om je fles op te warmen
* gigarijen bij de wc's en eetgelegenheden en gratis dingen....
* speelgelegenheid voor je kleintje is minimaal
* gratis oppas ben ik helemaal niet tegengekomen.

Voor mij dus geen 9 maandenbeurs meer!
 
Terug
Bovenaan