Ervaring 9 maanden beurs

Ik ben gisteravond geweest, gewoon voor de fun en misschien de hebbedingetjes.
Veel was uitverkocht (zwitsal, pyjamapapjes ed). Ook buikschilderen was vol voor een echo moest je betalen (was eerder niet zo) en veel spul vond ik echt rete duur. Wel mooi hoor, maar zeker als je budget niet heel ruim is zou ik daar niet heen gaan. Het was topdrukte, tenen en hielen zijn blauw van de trolleys en kinderwagens. Al met al was ff leuk, maar een volgende keer nee! Het is niet meer de beurs van x jaar geleden!
Overigens geen enkele rij bij de toiletten, gratis oppas 2x tegengekomen.....

Persoonlijk zou ik geen kind meenemen. Al dat geduw, en drukte. En zonder wagen ben je een stuk mobieler.

Was wel gezellig hoor, maar mijn verwachting was laag. Maar de gezelligheid hangt ook met wie je gaat!!!

Nou, lekker duidelijk he?! hahahaha
 
gister met mijn vriendje geweest, vond het erg druk en stands waren klein en krap opgezet, weinig inspiratie voor babykamertjes en deco op kunnen doen, terwijl naar mijn mening daar juist zo'n beurs voor is. 9 maanden ?? verder veel voor het eerste jaar sommige dingen goedkoop andere dingen weer erg duur. voor mij niet meer maar vond het wel leuk keer mee gemaakt te hebben.
 
Ik ben afgelopen woensdag geweest en het viel mij mee. Ik ben niet gillend weggelopen en dat had ik wel verwacht. OOk de drukte viel mij mee. We liepen niet op elkaars lip en we waren er al om 11.15 uur, dus konden ook wel wennen dat het drukker werd.
Verder troffen wij het telkens met de wc en het eten en drinken.
Ook ik heb mijn buik laten beschilderen en vond het ideaal dat ze werkte met een intekenlijst.

Maar ik zou er zelf niet nog een keer heen gaan. Leuk om een keer mee te maken, maar verder weinig nieuws onder de zon voor moeders die al een kind hebben.
Veel plezier in ieder geval.
 
wij zijn donderdag geweest
we hebben al een zoon en daar heb ik alles nog van dus eigenlijk niks nodig
vond het ook niet leuk daar was niet druk op het tydstip dat wij er waren
wc kon je zo doorlopen
eettentjes allemaal vol geen zitplaats te bekennen
hebben ook maar 3 uurtjes volgehouden
maar dus niet alleen op de 9 maanden beurs
daar waren we ZAo uitgekeken
 
Hoi,

Wij zijn ook geweest (ondanks dat ik net 2 miskramen heb gehad, maar ja, we hadden die kaartjes al). Ik moet zeggen; ik had er veel over gehoord van een vriendin van mij, die vorig jaar gegaan was. Eerlijk gezegd viel het me nu een beetje tegen. Weinig kamertje en inspiratie. En volgens mij was er vorig jaar een speciale vaderroute met leuke weetjes en vragen......nu heb ik dat niet gezien. En ook geen plein waar je tig verschillende kinderwagens kon testen naast elkaar. In ieder stand kwam je weer andere tegen. Beetje jammer. Had er meer van verwacht
 
Terug
Bovenaan