Ervaring 9 pond baby??

Ja daar ben ik weer!
Gister in het ziekenhuis voor intake inleiden (wat as di zal plaatsvinden), ben dan precies 42w.

Komt de echocopiste tot de conclusie dat mijn beeb toch wel aan de grote kant is......namelijk 4800 gram!
(terwijl de VK 'm 2w geleden nog schatte op 3800 gram!)

Ik heb lopen huilen! Hoe krijg ik dat er in godsnaam uit? Had dit liever vooraf niet willen weten, maarja.
Iemand ervaring met 9 ponders?

Hier ook geen ervaring!! Maar wat slordig dat ze je dan nog rond laten lopen! Begrijp dat je van het bericht geschrokken bent. Waarom mag je niet eerder worden ingeleid?

Succes meid!

Gewicht zegt inderdaad niet alles, het gaat vaak om het hoofdje. En hou ook in je achterhoofd dat het een schatting is. Bij mij zaten ze er 2 pond naast! In plaats van een 8 ponder was Thomas een 6 ponder, dat scheelt nogal. Over het algemeen past je kindje bij jou en zal het prima gaan. Succes met de bevalling en laat het over je heenkomen. Je kan er nu toch niets meer aan doen... hoe lullig dat ook klinkt.

Kan je alleen maar succes wensen! Misschien zitten ze er wel naast? Was dit dan geen reden om al eerder in te leiden, bijv... meteen??
Probeer je maar niet teveel zorgen te maken, valt misschien reuze mee de bevalling.

Ook mijn zoontje was 8 pond en heb ik geen last van gehad hoor toen ie eruit kwam,was blij dat ie er was..heerlijk me buikkie weer leeg! dat gevoel heb ik nu weer, ik wil me baby ook omdat het zwaarder wordt maar ook die buik zit mega in de weg.
Nog ff lieffie.Komt wel goed..Je lanceert hem wel normaal hoor..
dikke kus nice

Ik begreep dat het voor de bevalling niet echt uitmaakt hoor, hoe groot je kindje is... ( of zeggen ze dat alleen maar?) mijn vriendin heeft pas haar dochter van 10 pond binnen 3 uur gekregen...

Maar kan me voorstellen dat je schrikt en dat t er nu ook wel uit mag komen...

Vorige x zaten ze er bij mij ook een kilo naast met schatten, dus voor t zelfde geld valt het mee..

Sterkte nog ff

Terug
Bovenaan