Ervaring 9 pond baby??

Mijn zoontje woog bij zijn geboorte 4560 gram. Het was de eerste en ik heb er wel lang over gedaan. Maar ja je weet niet wat je kan verwachten. In het ziekenhuis wisten ze ook niet dat het zo'n groot kind zou zijn. Want de groeiecho's ware qua metingen gewoon goed. Maar tijdens de bevalling bleek het dus toch wel groot. Ze dachten dat de baby de draai niet zou kunnen maken. De ok stond klaar dat wist ik gelukkig niet. want daar was ik erg bang voor. Uiteindelijk was hij er na 20 minuten persen uit. Dus heel snel. De verpleging stond er van te kijken. Dus hoeft heus niet heel moeilijk te gaan. Probeer je eigen er niet te druk om te maken. Komt echt allemaal goed! Zet hem op!

Dank jullie wel voor jullie oppeppende berichten, dat doet me goed!!! Ook fijn om te lezen dat het toch wel snel kan gaan!

Ze leiden me niet eerder in, omdat er nog genoeg vruchtwater is en hij ligt diep ingedaald...Tevens heb ik geen hoge bloeddruk of suiker, dus ze gaan uit van een normale bevalling.

Hopelijk zitten ze er naast qua gewicht en gaat het idd vlot, maar ben toch een beetje bang hoor.

Duim aub allen voor me dinsdag!

Hoi,
Ik heb 2x een ruime 9 ponder gehad en beide bevallingen waren prima te doen. De ouders van nu heeft deze maand een artikel eraan besteed en ik sta er in.
1 advies. gewoon luisteren naar de verloskundige, geef je over, er uit moet het toch. Succes!

Terug
Bovenaan