Ervaring Clear Blue digitaal?

Dan ben je ook zo 5 weken ... als er bij clear bleu staat 1-2 weken ben je 2-3 weken ( staat in de beschrijving ) plus de extra 2 weken dan ben je dus 4-5 weken ... met de termijn echo kunnen ze pas precies zeggen wat de uitgerekend datum is 
lekker genieten van je zwangerschap 

Rosybo volgens mij klopt dat niet hoor. 1-2 week geeft de bevruchting aan dus Max 4 week volgens clearblue. Maar net wat ik zeg misschien gewoon laag hcg gehalte. Zolang je niet bloed of andere rare klachten geen zorgen maken om de test lijkt me. 

De cb test hoef biet perse te kloppen het klop wel dat je zeanger ben maar hoe lang wil nog al eens afwijken zei onze verloskundigen

Als je cb test 1-2 weken aangeeft, moet je er idd 2 weken bijtellen (dat wordt altijd gedaan). Maar bij mij klopte de test wel precies. Ik testte namelijk pas op dag 52 van mijn cyclus positief, dus de vk dacht eerst dat ik al 7 weken ofzo zwanger was. Bij de echo bleek dat ik nog maar 3 a 4 weken zwanger was, want ze zag nog bijna niks. Paar weken later zag ze het wel duidelijk met 7 weken. 

Je kan pas positief testen als Je ongeveer 4 a 5 weken zwanger bent heb ik gelezen. 
Toen ik er net achter kwam zei die ook 1 tot 2 weken maar volgens mijn verloskundige is het al 4 tot 5 weken dan. 
Geen zorgen maken xx

Terug
Bovenaan