Ervaring doptone??

A

Anoniem

Guest
Hallo

Wie heeft er ervaring met een doptone? Is het de moeite waard?
Ik overweeg er een aan te schaffen omdat ik erg onzeker ben of alles wel goed gaat. Hoop met een doptone die onzekerheid weg te nemen.
Ik hoop dat iemand er iets over kan vertellen.

ik heb er een geleend van een vriendin. Als je heel onzeker bent, zou ik het niet aanraden. Het kan best lastig zijn om de hartslag te vinden, als je al onzeker bent en het hartje niet vindt dan is dat extra vervelend.
Als je placenta voor ligt kan je met de doptone trouwens helemaal geen hartje vinden.
Zou, als je je onzeker voelt, gewoon contact opnemen met je VK.

hoi wij hebben een angelsound gekocht bij de kijkshop met 12 weken moet soms even zoeken maar wij vinden het helemaal leuk. luisteren 1keer in de week en behalve het hartje hoor je ook de bewegingen als kleine popjes  ben nu bijna 18 weken en ja luisteren blijft leuk hoop dat je hier wat aan hebt groetjes tanja

Hoi,

Ook hier hebben we de doptone, maar gebruiken hem heel weinig.
Zoals een voorgangster al zegt, als je al snel ongerust bent en hartslag niet kan vinden. Dan is dat extra vervelend.
Ik kon namelijk pas vanaf 20 weken een hartslag vinden. Placenta lag er niet eens voor, maar onder bij me baarmoedermond.

Bloemetje
32wkn + 5dgn zwanger van eerste.

Hoi Marielle,
Ik heb met 12 wkn ook een angelsound gekocht bij de Kijkshop, omdat ik erg oneker was na 2 mk's.
En ik ben zo blij dat ik 'm heb gekocht. Kon gelijk ht hartje horen.
Nu ben ik 18 wkn en soms moet ik even zoeken, maar dat duurt maar een paar seconden.
Ik ben er heel blij mee en het geeft mij een   rustiger gevoel!

Gr. Yvette

Hallo allemaal,
ik heb ook een Angelsounds gekocht en heb er erg veel aan gehad in de eerste maanden. Ik had met 13 en 14 weken bloedingen en kon niet gelijk bij de VK terecht voor een echo of zo. Gelukkig kon ik thuis af en toe luisteren of alles goed was daarbinnen. Een hele geruststelling!
Liefs Arrie

Hoi meiden

Bedankt voor jullie reacties!
Merk dat de meningen enigszins verdeeld zijn. Ik twijfel inderdaad omdat ik bang ben de hartslag niet te kunnen vinden (waardoor m'n angst nog groter wordt...). Aan de andere kant, zoals een aantal gelukkig ook schrijft, denk ik dat het mij ook rustiger maakt als ik weet dat ik op ieder moment even kan luisteren.
Denk dat ik er toch een aan ga schaffen. Ben inmiddels bijna 17 weken dus op zich zou het goed te horen moeten zijn.

Groetjes Mariëlle

Hoi marielle, Laat je even weten als je de angelsound hebt gebruikt, hoe jouw ervaring is?

Ben wel benieuwd..

Gr. Yvette

Terug
Bovenaan