Ervaring doptone??

Hoi Yvette

heb er meteen vaart achter gezet en ben naar de winkel gegaan. Kon niet meer wachten!
Heb zojuist geluisterd en het duurde even maar heb het hartje gehoord! Moet eerlijk zeggen dat ik het wel even benauwd kreeg toen ik niets hoorde (behalve heel veel gekraak en allerlei andere geluiden), maar uiteindelijk hoorde ik toch een hartslag (niet zo hard als bij de verloskundige maar ach...).
Herken jij al die geluiden naast de hartslag? Komt dat omdat de baby beweegt?
Ben wel blij dat ik hem nu heb.

Groetjes Mariël

Marielle,
Fijn dat je hartje kon horen.
Ja, die andere geluiden zijn bewegingen, wacht maar tot je kindje gericht gaat schoppen, hihi, dan staat dat ding op je buik en krijg je opeens pijn aan je oren, haha, dan trapt het tegen doptone aan. Heel grappig vind ik dat.

Liefs

Was ik nog even met een vraagje: kan het zijn dat je je eigen hartslag hoort, zo helemaal in je onderbuik?
Hoorde dit namelijk van iemand, maar heb nog nooit bij de verloskundige meegemaakt dat ze mijn hartslag hoorde.

Groetjes

Hoi,
Ja jouw hartslag is inderdaad soms ook te horen, maar die is veel trager dan van de baby.
Groetjes, Noor

hoi marielle,
Leuk he, die angelsound. Had ik ook, hoor. Dat ik de hartslag niet kon vinden, maar dat duurde gelukkig niet lang. Nu ik 18 wkn ben, lijkt het soms wat langer te duren voor ik 'm vind, dan toen ik 12 wkn was.
Ik hoor ook weleens doffe klappen en ik denk dat dat het schoppen is. Dan hoor je 't heel hard door je koptelefoontje. Je schijnt ook het hikken te kunnen horen, maar dat heb ik niet gehoord en ik zou ook niet weten hoe dat klinkt.
Ik hoop dat je blij bent met je aankoop en dat je geen spijt hebt.
Jij bent toch ook rond de 18 wkn?

Gr. Yvette

hoi marielle,
Leuk he, die angelsound. Had ik ook, hoor. Dat ik de hartslag niet kon vinden, maar dat duurde gelukkig niet lang. Nu ik 18 wkn ben, lijkt het soms wat langer te duren voor ik 'm vind, dan toen ik 12 wkn was.
Ik hoor ook weleens doffe klappen en ik denk dat dat het schoppen is. Dan hoor je 't heel hard door je koptelefoontje. Je schijnt ook het hikken te kunnen horen, maar dat heb ik niet gehoord en ik zou ook niet weten hoe dat klinkt.
Ik hoop dat je blij bent met je aankoop en dat je geen spijt hebt.
Jij bent toch ook rond de 18 wkn?

Gr. Yvette

Hoi Yvette

Nee hoor heb geen spijt van mijn aankoop. Vind het een prettig idee dat ik altijd even kan luisteren, vooral als ik weer eens in een onzekere bui ben...

Gisteravond kon ik geen hartslag vinden met mijn vriend dat was wel jammer. Later op de avond heb ik het nog eens geprobeerd (mijn vriend was er toen niet helaas), en toen vond ik hem wel weer.

Ik hoor van alles, maar kan het allemaal nog niet zo goed plaatsen. Volgens mij heb ik wel al geregeld gehoord dat de baby beweegt.

Ik ben komend weekend 17 weken. Dus inderdaad, rond de 18 weken. Zal blij zijn als ik de baby vaak en echt duidelijk voel bewegen. Dat is nu nog niet het geval.

Groetjes

Hoi Marielle,

Ik voel ook nog niet echt wat  bewegen. Maar heb al weleens een kriebeltje gevoeld.
Volgende week 20 wkn echo.  Ben  ik best nerveus over!

Gr. Yvette  

Terug
Bovenaan