Ervaring(en) Quinny Zapp.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

wij hebben nu een Quinny Freestyle, 3 in 1.
We zijn er erg over te spreken, maar vinden de buggy zo kolossaal.
Nu hebben we de Zapp op t oog, maar omdat het niet de goedkoopste zijn, willen we graag ervaringen lezen/horen.

Alvast bedankt!!

Groetjes Debby.

Hoi

ik kom even inbreken ben namenlijk van het voorjaarforum en daar is het heel erg stil dus lees veel hier mee.
Ik Heb ook gekeken naar de quiny zapp en wij hebben hem niet genomen omdat je de kleine niet kunt laten liggen en bij de x -advanture vibe is bijna het zelfde model kun je in meerdere standen zetten en zit ook nog een boodschappenmandje bij. Deze hebben wij uiteindelijk gekocht en zijn er nog steeds tevreden over. Hij is te koop voor ongeveer 150 euro. Hopenlijk heb je hier iets aan.

Groetjes Mama van quinten 4 jaar en fabian 13 maanden.

Hai,

Wij hebben de Zap en naast het feit dat ie erg mooi en stoer is klapt ie ook erg makkelijk in en rijd ie soepel. Het nadeel is inderdaad wel dat er geen ligstand opzit. Ik heb de Joolz Bloom wandelwagen en die is heel compact dus ik gebruik de Zap echt voor de kleine afstanden en pak voor het echte wandelen altijd de wandelwagen. Echter jij geeft aan dat het wandelwagengedeelte erg kolossaal is en je iets handzamers wil en dus waarschijnlijk met de buggy veel gaat wandelen en dusdanig lang weg wil dat je kindje in de buggy kan slapen?? Voor mijn moeder die 2 dagen per week op Mette past heb ik de buggy van Chicco gekocht (airmiles shop gratis als je genoeg miles hebt) en die is super. Kan helemaal plat en loopt erg lekker. Ok het is niet mijn smaak maar hij is wel handig.

Succes met uitzoeken!
gr.Ing

Hoi Ing,

ik heb net op de airmiles site gekeken maar daar staat de Chicco buggy niet in. Heb jij hem ergens anders gehaald? Wij zoeken nog een buggy die niet veel kost maar wel een standen voor als ik op de fiets naar de stad wil. Voor langere wandelingen gebruiken wij gewoon onze Quinny wandelwagen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

wij hebben vorige week bij de prénatal voor veertig euro een bugy van het eige merk gekocht. Hij was zo goedkoop omdat de kleur verouderd is. Hj kan bijna helemaal plat, er zit een opbergvakje op de kap en onder het zitje is ook nog een netje voor dingetjes. Ik heb hem al in de trein gebruikt en hij rijdt echt super. Er zit ook een vijfpuntsgordel bij. Deze kan ook op de buggydrager van de fiets. Misschien is dat wat voor je?

Goetjes van Marloes

Hai,

Ik heb de buggy uit de airmilesshop. Maaaaaar ik keek net even en ik zie dat het kopje kind en ouder er niet meer is dus ik denk dat ie er niet meer is. In de winkel kost ie 90 euro.
gr.ingrid

Ook ik heb de Quinny Zap en ben er zeer te spreken over.
Ik gebruik hem altijd als ik met de auto wegga en onderweg een boodschap moet doen, heb maar een klein autotje dus mijn wandelwagen past er maar moeilijk in.
Op vakantie gebruik ik hem veel, hangt hij ook aan mijn fiets.

De besturing vind ik ideaal, ik kan de winkel uit zonder dat iemand de deur voor me open hoeft te houden, de Zap is met 1 vinger te besturen.

Dat hij niet plat kan mis ik niet, mijn kinderen ook niet die slapen ook zittend.

De Zap is inderdaad een duurdere buggy, maar voor mij zijn geld meer dan waard. Ik heb zelfs mijn andere verkocht omdat ik daar niet meer mee overweg kon.

Liefs Saskia

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties!!
Dylano ligt nou ook niet in de buggy hoor. Dat wilt hij niet, haha!!
Dus ik denk dat we dan toch maar voor de Zapp gaan.
En idd... Hij is niet goedkoop, maar als het goed is, is dit maar eenmalig.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan