Ervaring(en) Quinny Zapp.

hoi hoi

ik heb een tijdje geleden de quinny zapp in het blauw gekocht
bij babypark voor 135 euro
ik vind het een super fijne buggy voor erbij
hij is ligt en erg makkelijk
ik neem hem vaak mee als ik met de bus weg ga , want dan kan ik en de buggy vast houden en op de andere arm Ryan.

Als ik met de auto weg ga dan neem ik gewoon de quinny buzz mee.

ik heb geen spijt van mijn aankoop en heb er veel pleizer van.
ik zou als ik jowu was wel uitkijken naar aanbiedingen
scheelt je een hoop geld

groetjes en succes met je aankoop/beslissing

heej,

Ik weet niet welke kleur je wilt maar op babyonline.nl zijn ze geloof ik vor 119 euro..
ff checken dus...Ik heb er zelf ook eentje, vindt het wel jammer dat er geen ligstand op zit maar hij rijdt perfect!!

Hoi,

ik ken iemand met een kind van nog geen twee jaar en die past er amper nog in. Verder is hij niet zo stabiel doordat het een soort driewieler is. Ik hou zowiezo niet van driewielers. Er zit ook geen opbergruimte voor bijvoorbeeld een luiertas ofzo op of als je de stad in gaat en wat koopt. Dat wil je toch kwijt kunnen.

Als je straks een tweede kindje erbij hebt lijkt het me helemaal geen practisch ding. Ik had, toen de oudste twee nog kleiner waren de oudste in de buggy en de tweede in de draagzak en was blij dat ik nog wat op de buggy kwijt kon.

Groetjes van Marloes (wat ben ik weer kritisch he)

Hoi dames,

nou idd Marloes, wat ben je toch weer kritisch vandaag
We hebben vandaag de Zapp gekregen van mn ouders... Alvast voor t trouwen  En hebben een fel oranje!   Alleen sturen ze hem op, want hadden hem niet meer op voorraad
Dat ding rijdt echt super!! En zijn er ook harstikke blij mee! Maar Marloes, wat jij zegt is ook wel weer zo, dat je er niet veel in kwijt kunt, maar je kunt een luiertas ook over je schouder hangen, bij papa dan  We willen voor als de 2e er is, een staplankje voor Dylano halen, want zou hij toch al wel goed kunnen staan??
We hebben hem trouwens bij Baby-Dump gekocht.

Bedankt voor jullie adviezen meiden!!

En Marloes: ik heb liever dat je eerlijk bent, dan dat je een mens voor de "gek" houdt

Groetjes!!

Terug
Bovenaan