Ervaring Etos zwanger worden pillen (monnikspeper)

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">vraagje aan jullie. Mijn vriend en ik zijn al een poos bezig om zwanger te worden. Mijn cyclussen zijn onregelmatig en las dat de Etos zwanger worden pillen hierbij konden helpen. Heeft iemand hier ervaring mee?? De kruid die erin zit wordt ook wel monnikspeper genoemd.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">groetjes </p>

Ik heb ze een hele tijd gebruikt en wel goeie ervaringen mee. Helaas nog niet blijvend zwanger geraakt. Wel 2 ik snel achter elkaar zwanger geraakt. Ik was er even mee gestopt om te kijken wat er dan gebeurt maar werd gelijk weer onregelmatig ongesteld. 
Een vriendin van me heeft ze denk 3 maanden gebruikt en nu zwanger.. Of het daardoor komt wie weet! 

Bedankt voor je reactie, 
ben echt heel benieuwd wat het bij mij gaat doen.
lees echt hele dubbele verhalen dus vandaar.
altijd fijn om positieve verhalen te lezen. Hoe waren je cyclussen voor en tijdens het gebruik ? 

Hier helaas een negatief verhaal, ik heb ze een tijdje gebruikt (altijd regelmatige cyclus) en naast het feit dat ze megagroot zijn om weg te slikken (capsule) zorgde het ervoor dat mijn cyclus 35 dagen duurde. Heb toen geen test gedaan, omdat ik het daar nog te vroeg voor vond. Maand later heb ik ze niet meer gebruikt en 28 dagen cyclus.
Ik gebruik wel een olie (progessence phyto plus), waar monnikspeper in zit, omdat ik hoop dat de innesteling dan wel een keer goed zal gaan

Mijn cyclussen waren daarvoor steeds rond de 40 dagen. En met het gebruik van de capsules  rond de 30. Slik ze nu weer een maandje denk en m'n eisprong was op dag 18 al veel vroeger dan de maanden ervoor! 

annemt,
waarom ben je dan monnikspeper gaan slikken? Want je cyclus was al regelmatig.
suusX,
vervelend hè die lange cyclussen steeds en die onregelmatigheid. Bij mij varieert het van 31 tot 38 dagen. Ene maand 31 en andere maand bijvoorbeeld weer 38 is echt heel wisselend helaas.. en vaker naar het hoge als naar het lage. 
Fijn dat het voor jou goed werkt. Wanneer begin jij altijd met slikken? En doe je dit tot je eisprong of weer tot je menstruatie en dan even rust? 

Ja heel vervelend die lange cyclussen! Ik slikte ze gewoon de hele maand door. Dat mag ook gewoon. Hoop dat het wat voor je gaat doen. Ik slik er ook nog teunisbloemolie bij trouwens. 

@vogeltje, ik gebruik een olie om te smeren op mn buik. Ik heb het idee dat daardoor mijn ovulatie nog duidelijker zichtbaar/merkbaar is wat betreft. Mn cyclus is wel goed, maar ergens zit er vast iets niet helemaal goed, anders had het na 2.5jaar al wel eens geleid tot een zwangerschap denk ik. 

Die capsules van etos zwanger worden heb ik in het begin eens geslikt, maar nu dus niet meer

Terug
Bovenaan