Ervaring Etos zwanger worden pillen (monnikspeper)

Ik heb die pillen van de Etos genomen en ben snel zwanger geworden. Ik ben vrij nuchter, denk niet dat die pillen van de Etos nou zoveel beter of slecht zijn dan een ander merk. Ik heb ze genomen omdat ze vrij goedkoop waren. ?

Suusx,
ik lees soms ook dat je een pauze van 5 dagen moet nemen bij de pilletjes... je leest zoveel verschillende dingen dat je t niet meer weet. 

annemt,
o hè toch pfff ook al zo lang bezig. Wij nu ook 2 jaar. Bij ons is eigenlijk alles goed verder. Ik voel mijn vruchtbare dagen ook heel goed maar toch lukt t niet. 
ben je al eens naar het ziekenhuis geweest??

Hoi! Ik heb hier ook ervaring mee. Normaal gesproken is mijn ovulatie op dag 20 en cyclus duurt dan 34 dagen. Als ik deze pillen nam, was mijn ovulatie op dag 16 en cyclusduur van 31 dagen. Voor mij heel fijn. Ik nam het alleen tot de eisprong, daarna niet meer. Ongeveer 3 maanden gebruikt, had namelijk het idee dat ik er wat meer acne van kreeg.. Helaas na iets langer dan een jaar nog steeds niet zwanger. Aanstaande vrijdag (wel telefonisch) intake bij een fertiliteitskliniek. 

Groetjes

Terug
Bovenaan