ervaring gevraagt zwemluiers

hoi meiden

als het even mee zit willen we vrijdag met Ryan gaan zwemmen

(wel eerst even een zwembandje kopen natuurlijk)

nu is mijn vraag wie heeft er al ervaring met zwemluiers???????

welke zijn fijn en sluiten goed aan?????

kruidvat??pampers??huggie???

Ryan is 7 kilo en is vrij smal     , ben bang dat huggie niet past namelijk
want die gaan pas vanaf 7 kilo, sluiten ze goed aan????????

aslvast bedankt en iedereen trowuens ook de betse wensen voor 2008

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Ik ben 2 weken geleden met Rik weeste zwemmen en had de Kruitvat luiers Small!
E+Rik is ook best smal bij de heupen en billen, maar het ging goed! Wel had Rik nog een zwembroekje erover aan (meer ook omdat ik dat leutig vond!!)

En ik vond de kruitvat errug goed hoor!

Groetjes Saskia
mv Rik 04-07-07

Hai,

Veel leuker en handiger dan een zwemluier zijn de speciale zwembroekjes met binnenlaagje. Die mogen als het goed is niet lekken. Het lijkt erg op een normale zwembroek maar dan dus met een speciaal antilek laagje. Ze zijn te koop bij Prental of online hier en daar (www.kinderveiligheidswinkel.nl). Ik ben er erg tevreden mee! Die van Prenatal zijn ook echt heel leuk om te zien. Ze kosten 8,95 en zijn dus gewoon wasbaar en herbruikbaar. Bij Prenatal hebben ze trouwens ook meteen die speciale zwembad die je zoekt. Ik moet zeggen...wij hebben die band maar gebruiken hem nog niet. Je wil je kindje warm houden dus hou je hem lekker tegen je aan en tot de schoudertjes onder water.
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat kinderen niks doen in het water en dus een gewone zwembroek aan kunnen maar bij ons op babyzwemmen heb ik al menig kind gezien wat lekker langs mamma heenplaste dus ik vind een gewoon zwembroekje niks. Daarnaast zijn zwemluiers of speciale zwembroekjes vaak verplicht op parken als landal en centerparcs dus is het zowiezo erg handig om te hebben.

Veel zwemplezier!
x ing

Ben al meerdere keren met Britt wezen zwemmen. Kruidvat beviel prima de kleinste maat! Had wel een broekje erover heen, want vond de luier een dom gezicht

xxx Nienke

Bij de jongste heb ik altijd zwemluiers van het kruidvat gebruikt, gewoon goed.

Dan kinderen niet plassen en poepen in het zwembad klopt niet, bij ons is het verplicht om een zwemluier of dicht broekje te gebruiken tijdens het babyzwemmen. En meerder moeders moeten het bad uit om een schone aan te gaan doen omdat hun kindje gepoept heeft, warm water werkt toch ontspannend.
Het is niet echt een lekker gezicht als er ineens iets voorbij komt drijven terwijl je aan het zwemmen bent met je kindje.

Liefs Saskia

Hoi moekje,

Ik heb een tijdje geleden de zwemluiers van huggies gehad.
Sven was toen ook nog ver onder het aangegeven gewicht van de luier maar toch paste die erg goed hoor. En Sven heeft er heerlijk in rondgedobbert.
Daarna kun je ze makkelijk aan de zijkant openscheuren zodat je de luier makkelijk uit kunt doen.

Veel plezier met zwemmen.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan