ervaring gevraagt zwemluiers

Ik ben met Dean (toen 7 kil, 3 maanden oud) wezen zwemmen in kruidvat small IDEAAL hoor fijne dingen alleen meteen uitdoen als je klaar bent ze blijven natuurlijk heel nat!

hoi hoi

alle meiden bedankt voor jullie reactie's

vandaag dus lekker wezen zwemmen GEWELDIG   vond hij het joh

het was helemaal geslaagt

45 min. en helemaal kapot hahaha heeft erna de fles gehad , thuis lekker naar bed en heeft 3 uurtjes geslapen hihihihi.

mijn zus had nog zwemluiers van de kruidvat kleinste maat
dus die heb ik geprobeert
hij was nog iets te groot terwijl Ryan wel ruim 7 kilo is maar goed hij is best smal.

We willen nu graag 1x per 3 weken gaan zwemmen HEEEEERLIJK en ga de volgende x huggie's proberen en kijken of die beter zitten.

bedankt allemaal.

groetjes moekje en Ryan

Wij zijn vorige week zondag voor het eerst met Lotte (2-8-2007) gaan zwemmen en ook zij vond het geweldig! Ik had Kruitvat Small luiers, maar vond deze niet zo goed zitten. Ik weet niet precies waarom, maar ik kon er onder andere niet goed achter komen wat nou de voor of achterkant was. Als ik dacht dat ik hem goed had en hem aan deed, zat 'ie gewoon raar.  Ik maak ze wel op, maar daarna toch maar ander merk proberen...

Ik heb de zwemluiers van huggies gekocht en die zitten perfect. Toen mijn kleine die aanhad was hij pas 8 weken en deze zaten als gegoten (zijn toen een weekje naar turkije geweest). Er staat inderdaad op dat ze voor een grotere baby zijn maar ze zijn heel flexibel dus hij pastte hem ook al veel eerder maar nu met 4 maanden past hij hem nog steeds erg goed.

Terug
Bovenaan