Ervaring johannesbroodpitmeel?

Ik heb nutriton alleen voor spugen gebruikt en daar werkte het wel goed voor, maar langer verzadigd?? Nee, nooit iets van gemerkt... We merkten trouwens ook nooit iets aan ontlasting of zo, maar ik heb idd vaker gehoord dat sommige kindjes er erg verstopt van kunnen raken.

quote: tomgerbert reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2009 09:16:56'));

Hoi,

Sorry misschien begrijp ik je verkeerd maar na 3 -3,5 is toch heel normaal voor een baby van 5 week?!
Mijn zoontje kwam de eerste 3 maand elke 2 uur dag en nacht ongeacht wat ik gaf.

Maar je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is,jij als moeder voelt dat het beste aan.

Ze blijven wel iets langer weg met johannesbroodpitmeel maar ik zou dat alleen gebruiken als het nodig is (dus met spugen) Er zijn trouwens heel veel baby's die er sterk op reageren met de darmpjes..

groetjes trui

Je hebt helemaal gelijk: om de 3 uur is op deze leeftijd normaal. Vaker mag ook nog trouwens.

De meesten geven om de 4 uur met 5 weken. Het is meer op het moment zelf dat hij meer wilt, dus het gaat volgens mij om de totaalinhoud en niet de frequentie.

Terug
Bovenaan