ervaring keizersnee en en weer zwanger

Hoi meiden

Bedankt voor jullie berichten.
Ik ga toch even me gyn bellen want ben toch niet helemaal gerust gestelt.

Ik ben nu 15 weken zwanger en me zoon is 14 maanden, ik heb een spoed ks gehad omdat ik erg lang bezig was met nagenoeg geen ontsluiting en me zoon kreeg het moeilijk.
Ik beval ook echt veel liever op de "normale" manier want moet weer denken aan al die pijn de eerste week na de ks (en onaardig gedrag van de verpleegkundige).

Misschien is het ook wel wijs om het te melden bij me gyn want je weet maar nooit he en ik heb ook aan me placenta gedacht want die lag beneden met de 12 weken echo (maar die kan nog verschuiven)

Ik ga toch zo maar even bellen meiden ik laat jullie weten wat ze hebben gezegt.
Onwijs bedankt voor alle reacties en meer reacties zijn uiteraard welkom

groetjes quinta
 
Hoi hoi

Ik heb de gyn gebelt en de ass. vond het wijs om toch even een afspraak te maken, die heb ik nu 3 dec moet ik heen (ik ga 2 weken op vakantie tussen door het kon niet voor me vakantie).

Meiden als jullie een reactie willen hoe het is afgelopen hoor/lees is het wel

gr quinta
 
Hey quinta, toch wel grappig, ik ben nu 10 weken zwanger en mn zoontje is 13 maanden. Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad na een redelijk zware bevalling die wel 30 uur heeft geduurd, maar onze zoontjes zullen dus ongeveer even oud zijn als hun broertje of zusje geboren zal worden.
Ik heb zelf trouwens alleen behoorlijk wat jeuk rondom het litteken en af en toe wat steekjes aan de binnenkant (baarmoeder kant)
Het zal er wel bijhoren, ik heb ook nog is 2 curetages gehad dit jaar dus mn baarmoeder is behorlijk toegetakeld.
Hoop nog van je te horen hoe het is afgelopen!

Liefs Jen
 
Terug
Bovenaan