Ervaring medicatie miskraam

Hoi,

Ik heb vorige week vrijdag bij mijn 2e echo te horen gekregen dat er geen hartslag meer is( eerste echo was die er duidelijk wel ) nu na bijna een week ligt bruinverlies te hebben gehad is het helemaal gestopt en ook geen krampen meer, ben dus bang da5 mijn lichaam het niet zelf op gaat lossen.. vanmiddag een afspraak staan bij de gynaecoloog omdat ik het wachten vreselijk vind worden.
Maar goed ik ben best nerveus voor de medicatie omdat je er veel negatieve dingen over leest.. zijn er vrouwen hier die er ervaring mee hebben en hoe snel kwam het een beetje opgang na het gebruiken van de medicatie?
Groetjes Jorien

Hai!

ik heb ervaring met de medicatie, opzich viel het me mee qua bloedverlies waar ik niet opvoorbereid was dat je wel echt buikkrampen krijgt/soort weeën. maar het is goed te doen en uiteindelijk ging het heel snel en was ik na 2 /3 uur alles kwijt...
het nabloeden was ook niet veel anders dan een menustruatie bij mij.
sterkte!

Allereerst, heel veel sterkte :( wat een gemis is het hè?
ik heb afgelopen december ook een miskraam moeten opwekken met de medicatie. Ik ben om 09:00 uur sochtends begonnen, toen heb ik de tabletten ingebracht. Om 12:00 begonnen de eerste krampen en verloor ik het eerste stolsel. Dit heeft tot ongeveer 20:00 uur geduurd. De krampen zijn best pijnlijk, maar je mag gewoon paracetamol enzo, dus dat scheelt al behoorlijk. Om 20:00 heb ik zelf een tijdje hele heftige krampen gehad die continue door bleven gaan, dat was best heftig. Maar het bleek het einde te zijn. Daarna ben ik het laatste gedeelte verloren en toen werden de krampen direct heel erg minder. Het nabloeden was bij mij minder dan met een normale menstruatie. Bij controle bleek alles weg te zijn. 
Ik hoop dat je er goed doorheen komt en ik wens je heel veel succes en sterkte meid. 

Ik werd enorm ziek van de medicatie voelde me echt niet prettig.. helaas stond ik nog een keer voor de keus en heb toen gekozen voor curretage dit vond ik prettiger in hoeverre je het zo kunt noemen.
een miskraam is heftig vooral geestelijk ik wil je heel veel sterkte wensen, geef jezelf de tijd om het te verwerken.

Dank jullie wel voor jullie reacties! Stelt me enigszins een beetje gerust. Voor curretage durf ik in eerste instantie niet te gaan omdat daar meer risico’s aan verbonden zijn en die durf ik niet te nemen.. ja vreselijk is het om dit mee te maken, hoop nu ook dat het gauw achter de rus is en we weer een nieuwe start kunnen maken.

dat was ook mijn reden om voor de medicatie te kiezen... sterkte de komende tijd en inderdaad hopenlijk kunnen jullie dit een beetje verwerken en een nieuwe start maken!
het kan ook "gewoon" goed gaan hoor! ik was na 1 menustruatie weer zwanger in inmiddels 30w :) wie weet geeft het je een beetje moed ;-)

Wat naar zeg veel sterkte!!
Een vriendin van mij heeft onlangs ook een miskraam gehad waarbij het niet zelf op gang kwam. Ze kreeg 2 tabletten die ze v... moest inbrengen. Om een uur of 1 heeft ze een tablet gebruikt, en de dokters zeiden dat het dan rond 4 uur begon te werken. Ik was bij haar en volgens mij is het om half 8 gekomen..
Ze had wel buikkrampen maar niet extreem erg. Ik denk dat dat ook voor iedereen anders is.

Heb gisterochtend om 8 uur de eerste 4 tabletten ingebracht en moest 4 uur later de andere 4 inbrengen... heb gelukkig pijnstilling gekregen want die heb ik wel nodig.. alleen breekt er nog steeds niet echt wat door, wel krampen en af en toe een paar druppels bloed maar daar blaaft het op het moment steeds bij:( heb wel besloten dat als het vandaag of morgen niet doorbreekt dat ik dan een curettage wil, ben er helemaal klaar mee:(

Terug
Bovenaan