Bizar he hoe moeilijk ze doen over medicatie voor reflux! Ik ben vrijdag voor de tweede keer met ons zoontje naar de huisarts gegaan, maar zonder succes. Eten indikken werkt niet, plus hij krijgt dan verstopping. De vervangende huisarts wilde best een laxeermiddel voorschrijven tegen de verstopping (maar nog steeds werkt indikken dus niet genoeg), maar doet moeilijk over medicatie voor reflux. Ook is voorgesteld dat we speciale nutrilon .. (weet niet meer hoe het precies heet) melk kunnen gaan gebruiken dat zou helpen tegen reflux, behalve dat onze zoon melk obv geitenmelk krijgt en sindsdien helemaal geen last meer heeft van krampjes. Wij gaan dus niet weer over naar nutrilon en vond het ook een dom advies, aangezien ons eerst geadviseerd is ook door een andere ha andere melk te gaan gebruiken. Maar volgens hem komen krampjes nu niet meer terug omdat ie de 6 weken gepasseerd is (?). Ik ben maar weg gegaan want kon hier verder niks mee, maar hij wilde mij ook niet doorverwijzen naar de kinderarts - onze zoon is namelijk redelijk rustig zoals hij zelf constateerde (bij mij in de draagzak dus RECHTOP inderdaad, maar slaapt overdag nergens liggend of alleen op zn buik op ons).
Word hier zoo moe van!