Wij zitten momenteel in de testfase voor adhd. Waarbij nu al is uitgesproken dat de instantie zonder meer geloofd dat die diagnose uit de test gaat komen. Dat klinkt misschien gek, maar wij snappen dit en hebben met deze uitslag helemaal geen moeite. Dat is wat het is. Mijn zoon is een prachtig persoon en die komt er wel. Mijn zoon heeft op dit moment wel echt last van zijn adhd en wij willen echt verder kijken om het voor hem makkelijker te maken.
Als de uitslag er is, dan gaan we in overleg met wat we voor hem kunnen betekenen. Natuurlijk zijn medicijnen hierbij als optie genoemd. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van ouders waarbij hun kind al op 5-jarige leeftijd medicijnen krijgt. Welke medicijnen? Wat voor effect merken jullie bij je kind? Alvast bedankt!
Als de uitslag er is, dan gaan we in overleg met wat we voor hem kunnen betekenen. Natuurlijk zijn medicijnen hierbij als optie genoemd. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van ouders waarbij hun kind al op 5-jarige leeftijd medicijnen krijgt. Welke medicijnen? Wat voor effect merken jullie bij je kind? Alvast bedankt!