Ervaring meerijdplankje met zitje? Of andere oplossing 2 kids mee wandelen

Bedankt allemaal. Verschillende meningen! Heb ook nog de just sit overwogen, maar dat kan ook niet lang meer met zijn gewicht, en wordt top zwaar. Dus ben er nog steeds niet helemaal uit ?? 
Een duo wagen zou t handigst zijn, alleen wil ik het liefst niet een te grote aanschaf doen aangezien onze kinderwagen verder fijn is en ik niet weet hoelang het nodig gaat zijn met bijna 2,5 jaar.. nu zit hij wel nog erg veel. Daarom was ik aan t informeren naar een 'tussenoplossing'. Maar kan er nog lekker even over twijfelen ??
 
Ik had precies dit dilemma. Wij hebben nu gekozen voor het meerijdplankje van joolz zelf. Daar steekt niet zover uit, dus je kan er nog prima achter lopen. En de rem kan nog gebruikt worden van de wagen. Ik wilde in eerste instantie ook met een zitje. Maar die steken veel verder uit, dan loop je er wel tegen aan. En mijn dochter kennende, wil ze liever staan, dat ze alles beter kan zien. Als ze er al op wil, het liefst loopt ze zelf. 
Maar de baby moet nog geboren worden, dus echt uit ervaring spreek ik nog niet. Wel veel rondgevraagd
 
Hier ook een meerijdplankje met zitje aangeschaft, onze oudste is nu 2 jaar en 3 maanden. Hij blijft erop zitten als ik zeg dat hij erop moet zitten (als hij echt moe is en steeds valt of als we ergens snel heen moeten hihi). Vindt hij niet altijd even leuk, maar als ik zeg “klets maar met je zusje” dan blijft hij zo tot aan de eindbestemming zitten hihi. Maar als hij zelf mag kiezen loopt hij alleen maar en stapt hij niet op het plankje/zitje. Toch ben ik erg blij dat we zo’n plankje hebben?
 
Onze zoon is nu 3,5 en z'n zusje bijna 2,5 jaar. Wij hebben onze Stokke wandelwagen ook verkocht toen ik zwanger was en een duowagen van Bugaboo aangeschaft.
Laatst gingen we weer wandelend boodschappen doen en zo blij met onze duowagen; echt de beste investering! Want het maakt het voor ons met 2 kleine kids best makkelijk. Wij houden best wel van wandelen of samen boodschappen doen. Omdat we veel lange afstanden wandelen was een voetenplankje geen optie voor ons.
Wij hebben de ruimte eigenlijk ook niet, staat standaard in de tuin onder het dakterras of in de auto of schıur, of we bergen het op in de slaapkamer van de kinderen. 
 
Terug
Bovenaan