Ervaring met avent kolf

hoi,

ik heb de eerste 15 weken de avent handkolf gebruikt en dat ging prima! Nu heb ik de medela electrische kolf en daar ben ik heel blij mee, want dat gaat veel sneller. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu wel voor het eerst een heel klein beetje kloofjes heb gekregen, dus dat is minder. Dat kan ook komen omdat Eva de laatste tijd zo druk is tijdens het drinken en dan letterlijk "hangt"aan mijn tepel. Maar goed; die handkolf werkt dus prima, vind ik. Electrisch is wel veeeeeel sneller hoor!! succes
 
hoi ik heb ook die kolf gebruikt en vond het een fijn aparaat gaat erg makkelijk en lekker soepel
ik heb hem nog en als je interesse heb mag je hem wel oner nemen
hij zit nog in doos met alles er bij
als je dat wil mail me dan maar
nimfje_61@hotmail.com

en zo niet s6 met de kleine
nicole
 
Ben grote fan van de avent-isis handkolf. Inmiddels ben ik nu een maand of anderhalf aan het kolven (ik werk 4 dagen in de week) en dat gaat prima. Zeker in cominatie met de syntocinon neusspray als de tsr het af laat weten. Ik gebruik ze in combinatie met de VIA-bekers. Ideaal en zo kan iedereen die mijn melk geeft, makkelijk een flesje geven. En ze zijn (ingevroren) makkelijk mee te geven aan m'n oppasmoeder.

Succes!
 
Terug
Bovenaan