Ervaring met Bachbloesem?

Onze zoon wordt deze maand 1 jaar en we hebben precies hetzelfde gehad. Gelukkig is het nu over. We zijn naar een osteopaat geweest. Een kinderarts. De huisarts. Slaaptraining geprobeerd. En idd uitlogeren om zelf even bij te komen. Nu nog is hij stipt 6u in de ochtend wakker en regelmatig eens per nacht wakker. Echt advies heb ik niet. Behalve de vraag of je echt de slaaptraing hebt door gezet. Onze zoon kom ook heel hard krijsen waardoor ik uit medelijden mee ging huilen omdat ik het niet aankon. Het heeft zeker 3 maanden slaaptraining gekost om dit te bereiken. Heel veel succes 
 
[quote quote=10352912]Osteopaat zijn we 6 keer geweest, naar twee verschillende, vandaar zo vaak. Heeft op lange termijn niet geholpen helaas.[/quote]
Oh wat jammer! Wij hebben wat slaap en tandjes betreft ook veel gehad aan een bezoek aan een homeopaat. Zij schreef Chamomilla korrels voor en mijn zoontje ging vrijwel direct nachten maken en als er n tandje door moet komen geeft het ook verlichting van klachten. Een homeopaat weet vaak nav je verhaal en karakter van je kind wat het beste middel is. Ook weten zij vaak wat meer te vertellen over Bachbloesem.
 
Terug
Bovenaan